Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

voor wie haar kende...

Advertise here!!

Citeren23.07.20060 likes
Gekondoleert bas we missen haar nu al
René
Citeren23.07.20060 likes
sok knuffffff
Citeren23.07.20060 likes
Sokjuh.

Gecondeleerd met je zuster.
Heel veel sterkte de komende periode mocht je een luisterend oor nodig hebben of een knuffel weet je me te vinden.
Zal er altijd voor je zijn.

Heel veel liefs en knuffels uit Almere
Citeren23.07.20060 likes
Sok.

Namens Boer moest ik je ook heel veel sterkte wensen deze periode.
Hij vind het moeilijk zijn gedachte op het forum zetten dus hij vroeg het mij te doen zodat jij weet dat ie wel aan je dacht.

Boer
Citeren23.07.20060 likes
Lieve Bas, weet dat ik enorm met jou en je familie meeleef!!! Ik heb nooit geweten dat het zo slecht ging met Carla...Ik zou je willen steunen nu, omdat ik weet hoe het voelt om een zus te verliezen....maar weet dat we er altijd voor je zullen zijn, en voor je familie natuurlijk ook!!!!

Gecondoleerd Bas....

Carla, you've reached for the stars to soon....

Always in my thoughts...

Jaco

Advertise here!!

Citeren23.07.20060 likes
gecondoleerd en heel erg veel sterkte!
Citeren24.07.20060 likes
klets heel veel sterkte ermee kerel ( heb me nu wel ff overheen moeten zetten om iets te plaatsen ) doet me echt heel veel wat met je zus is gebeurt en zeker was het nog mooi dat je met haar toch nog op vakantie bent geweest , (petje af kerel) dat was denk ik ook een wens van haar , sorry weet ff niet veel meer te zeggen ,maar leef echt met jou en je familie mee , nogmaals heel veel sterkte en we spreken ons hopelijk weer eens Ron
Citeren24.07.20060 likes
ey soke

ik heb je zus niet gekend maar toch wens ik je veel sterkte
in deze moeilijke tijden
sterkte aan de rest van je familie
en we hopen je snel weer te kunnen spreken

sterkte
Citeren24.07.20060 likes
ook namens quovadis ( gino) oprechte deelname en veel sterkte ( hij vond het moeilijk om hier wat neer te zetten vandaar dat ik dat doe )
Citeren24.07.20060 likes
gecondoleerd

bas'' ouders '' familie en vrienden heel veel sterkte toe gewenst

Adverteer hier