Citeren22.07.20060 likes
Wat vind ik dit heel erg bas, voor je zus en voor je familie.
Heel veel sterkte in de komende periode
groeten
Toska
Heel veel sterkte in de komende periode
groeten
Toska
Advertise here!! |
Citeren22.07.20060 likes Wat vind ik dit heel erg bas, voor je zus en voor je familie.
Heel veel sterkte in de komende periode groeten Toska |
Citeren22.07.20060 likes hai sok(bas)
ik kende je zus niet maar wil jou en je fam bij deze wel heel veel sterkte wensen . liefs cell |
Citeren22.07.20060 likes Jeempie klets wat erg voor jouw en de familie, heel veel sterkte,
Een dikke knuf van van mij en in gedachte ben ik bij je lieve sokkie. Voor carla dag lieve carla je was en ben een lieve vrouw heb veel gelachen met je en je heb nu de rust. we zullen je missen |
Citeren22.07.20060 likes jeemig bas, baco en ik zitten hier met lippevel.
wat erg klets! dan gunnen we haar niet. en jou en je familie ook niet. wat een rot ziekte!!!!!!!!!!!! goffer klets!!!!!!!! ben boos op die ziekte. sterkte met alles en je kan je hart kwijt bij mij of baco hoor!!!!!!!!!!!!! lieverd, kusssssssssssssssssss anita en menno.en heelllllllllllll veel sterkte. |
Citeren22.07.20060 likes jeemig bas, baco en ik zitten hier met kippevel.
wat erg klets! dan gunnen we haar niet. en jou en je familie ook niet. wat een rot ziekte!!!!!!!!!!!! goffer klets!!!!!!!! ben boos op die ziekte. sterkte met alles en je kan je hart kwijt bij mij of baco hoor!!!!!!!!!!!!! lieverd, kusssssssssssssssssss anita en menno.en heelllllllllllll veel sterkte. |
Advertise here!! |
Citeren22.07.20060 likes Heel veel sterkte en steun in deze periode van intens verdriet. |
Citeren22.07.20060 likes hier schrik ik even van, kende carla35 ook...kwam over als een sterke persoonlijkheid met korte zinnen waar je over na kon denken en vaak vol humor ook.
wens jou klets, carla en verdere familie heel veel sterkte en kracht toe. een zware tijd achter je liggen en een zware tijd te gaan... alle kracht hoor...pfff heb er geen woorden voor de klote ziekte wie kent die niet he... tot gauw weer take care kussss feye |
Citeren22.07.20060 likes Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd.
dikke knuffel en kus xxxxx |
Citeren23.07.20060 likes kletssok ![]() lieve kletssok fijn dat je het op het forum hebt neer gezet thx! heel veel sterkte en liefs! |
Citeren23.07.20060 likes ik kende haar ook niet maar hel veel sterkte toegewenst en voel met je mee kussssssssssssssss
jessicaas |