Citeren24.07.20060 likes
Bas,
Woorden voor dit enorme verlies zijn er niet. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je familie.
Woorden voor dit enorme verlies zijn er niet. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je familie.
Advertise here!! |
Citeren24.07.20060 likes Bas,
Woorden voor dit enorme verlies zijn er niet. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je familie. |
Citeren24.07.20060 likes Gecondoleerd sokkie en heel veel sterkte de aankomende tijd, meer kan ik niet neerzetten om verdriet te verzachten.
Knuffeltje van Tess. Nice en Tess xXx |
Citeren24.07.20060 likes gecondoleerd sok heel veel sterkte voor jou en je familie in de aankomende tyd john&danielle |
Citeren25.07.20060 likes ik heb al eens mijn medeleven betuigt maar het staat ni meer op de site maar voor heel de familie veeeeeeeeeeel sterkte ook al kende ik carla ni maar volgens my was carla een superrrrrrrrrrrrr meid!!!!!!veeeeeeeeeel sterkte bas en kletssok en de rest van de familie!dikke kus sofie XXX ![]() |
Citeren26.07.20060 likes ik lees het nu pas..........
sterkte . Bas Henk |
Advertise here!! |
Citeren27.07.20060 likes Carla, ja die heb ik ook wel gesproken. Meid met humor.
Sterkte .... Soeze |
Citeren28.07.20060 likes Lieve mensen,
hartelijk bedankt allemaal voor jullie reakties. het spijt me dat ik te laat was zodat jullie niets konden sturen maar Tim en Denre... geweldig initiatief van jullie ... weet zeker dat Carla het fantastisch zou vinden. Nogmaals iedereen bedankt die gereageerd heeft. Momenteel ben ik nog erg druk zoals jullie begrijpen, maar zodra ik de tijd en de moed weer heb gevonden, lezen jullie me.... kus voor iedereen |
Citeren28.07.20060 likes Neem je tijd Bas, kus;) |
Citeren28.07.20060 likes vind het al super dat je even van je liet horen bas en neem zeker de tyd dikke knuffffffff peetje |
Citeren28.07.20060 likes Heel erg lief van je, dat je even de tijd voor ons neemt, Bas...kan me voorstellen dat je nu andere prioriteiten hebt....
We leven met jouw en je familie mee... Jaco |