Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

voor wie haar kende...

Advertise here!!

Citeren24.07.20060 likes
heb vanacht nog aan carla liggen denken carla van de lerderwarenwinkel en wat was ze trots op hey pand warin ze woonde,tussen de middag als de zaak dicht was kwam ze altyd even op kletsen en na 6en even en dan was het altyd ryd nu naar huis en kom zo terug op kletsen ,carla we gaan je hier missen xxx peetje
Citeren24.07.20060 likes
beste kletssok (bas ) ,

heb het droevige nieuws zopas vernomen , ik besef dat onze woorden van troost slechts maar een beetje van de pijn die jij en je familie nu voelen kunnen wegnemen , niettemin wensen zowel Baby als ikzelf je onze oprecht meedeleven te betuigen , weet dat we in gedachten bij jou en je familie zijn , en onnodig te zeggen , wanneer je een luisterend oor nodig hebt , we zullen er altijd zijn om je die aan te reiken .
Nog heel veel sterkte bas in deze beproeving , hou je taai en we spreken elkaar later wel weer .

heel oprecht vanwege Elvis en Baby
Citeren24.07.20060 likes
Bas (kletssok),
gecondoleerd met het overlijden van je zus Carla.
en tsss weet gewoon niet wat te zeggen sorry...
veel sterkte en kracht
kusss feye
Citeren24.07.20060 likes
Bas,

Gecondoleerd. Veel sterkte gewenst...
Citeren24.07.20060 likes
Hey Sok! Was schrikken dit bericht. Ik kende Carla idd ook van hier op kletsen. Deelneming aan jou en je familie! Heel veel sterkte! Wouter

Advertise here!!

Citeren24.07.20060 likes
he kletssok ik heb het wel laat gehoord maar ik zit er ook mee in!!!!en heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte!!!!!en ze was nog zooooooooo jong!en als er iets is dan kan je nog altyd by my terecht en dat weet je en i hoop dat je er snel weer boven op komt maar ik weet dat het ook heel moeilijk hebt!!!!!kusssssssssssssssssss sofie XXX
Citeren24.07.20060 likes
een warm medeleven gecondoleerd het was een gezelige vriendelijk meid woorden heb ik verder niet wens jullie heel veel sterkte bij zulk verlies ook ouders dikke kusssssss wilma
Citeren24.07.20060 likes
Beste sok en fam,

Het gebeurd niet vaak dat ik met een mond vol tanden sta maar weet zo even niet wat te zeggen.

Uit eigen ervaring weet ik ook dat het niet veel uitmaakt wat ik zeg, het leed dat jou en je fam is aangedaan kan op geen enkele manier ongedaan worden gemaakt. Op veels te jonge leeftijd is zij van jullie afgenomen en mij rest dan ook niets anders dan jou en je fam heel veel sterkte toe te wensen!

.
Citeren24.07.20060 likes
Beste Bas en fam.

Met kippenvel zit ik hier achter de pc, en lees het bericht over je zus Carla.... Woorden schieten mij nu te kort. Wens jullie heel veel sterkte om dit grote verlies te verwerken. ik leef met jullie mee.
heel veel sterkte, cats 4 ever.
Citeren24.07.20060 likes
lieve klets (bas)

ook ik wil jou en je fam heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd

bas en fam gecondoleerd

Adverteer hier