Citeren23.07.20060 likes
Sokkie kussssssssssss en knuffffffff van deze kant. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal de aankomende tijd.
Groetjes Nice en Tess xXx
Groetjes Nice en Tess xXx
Advertise here!! |
Citeren23.07.20060 likes Sokkie kussssssssssss en knuffffffff van deze kant. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal de aankomende tijd.
Groetjes Nice en Tess xXx |
Citeren23.07.20060 likes Sterkt Sok!
probeer in de tijd die je nog met haar hebt uit te spreken wat je voelt Deel je gedachtes met haar Het zal je rust geven |
Citeren23.07.20060 likes tjee weet even niet wat ik moet zeggen onze carla 35, zekers ken ik haar ,lieve bas ik wens jouw en je familie heel veel sterkte ik gedachten ben ik bij jullie dikke knuf en xxx peetje |
Citeren23.07.20060 likes Hoi Sok, ik wist niet wat ik las....pfffffff Natuurlijk ken ik haar, heb regelmatig toen met haar gesproken....
Wens jullie alle sterkte van de wereld toe, Bas... Jaco |
Citeren23.07.20060 likes ik zit hier ook even te bedenken wat ik hier nu op moet zeggen.
ik wist hier niks vanaf en ben zelf al enige tijd niet meer op chat geweest. maar de tijd dat ik er was heb ik veel met carla gechat. tjemig wat verschrikkelijk erg zeg! heb er geen woorden voor! ik wens jou en je familie dan ook heel erg veel sterkte!!!!! |
Advertise here!! |
Citeren23.07.20060 likes Beste Bas,
bedankt voor je persoonlijke bericht via msn, via deze plaats heel veel steun en sterkte! Ik zal haar idd niet vergeten. Gecondoleerd Bas! mvg, Tim |
Citeren23.07.20060 likes ondanks dat het mij pijn doet bedankt voor je mail bas en wens je ouders familie vrienden en je zelf veel sterkte om dit verlies te dragen gecondeleerd rinus |
Citeren23.07.20060 likes bas gecondoleerd , steek hier zo een kaarsje voor carla aan, bas dikke knuf en ik wens jouw en je famlie heel veel sterkte |
Citeren23.07.20060 likes gecondoleert bas. mede leven gaat naar jullie uit .sterke ![]() zal een kaarsje aan stekken . veel sterkte toe gewenst t |
Citeren23.07.20060 likes Jemig!!!!!!!!!!!! is het echt al zover nu?????? pffffffffffffffff. Bas heel veel sterkte en gecondoleerd. ook je familie. het was zo,n leuke meid altijd op kletsen.
Ik zal ook zeker nu een kaarsje voor haar aansteken Bas. Nogmaals heel veel sterkte met dit grote verlies. Liefs van Baco en Anita |