|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve meis
Laat ons als 2 vogels vliegen
op de vleugels van de wind
Laat ons elke keer genieten
als de nieuwe dag begint
Liefs mama,ik hou van je |
Anonymous Undefined 65739 berichten lief
|
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks anita,dikke kuss en knufff |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Anita,ik wil je bedanken voor je lieve en fijne mails,die doen me toch enorm goed,dikke kuss en knufff |
Anonymous Undefined 65739 berichten heel mooi (L) kusssssssssssssss |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve meis,
Weet dat we ontzettend veel van je houden,en ik weet dat je het momenteel heel zwaar hebt,en ik wil je zo graag helpen en ik hoop dat je mij een keer verteld wat je zo bezig houdt,ik ben heel bang meis,bang voor wat je doet en denkt.Ik maak me al vreselijk druk als je later thuiskomt of zoals vanochtend dat je te laat je bed uit komt,want dat is niets voor jou.Bang om dan naar je kamer te gaan,maar ik blijf het tegen je zeggen,papa en mama zijn er voor je en we houden zielsveel van je,liefs en dikke kuss en knuff mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten vandaag zijn we lekker gezellig samen naar de stad geweest en ik was zo blij dat ik zag dat je er weer een beetje van kon genieten,dat zijn momenteel momenten die ik enorm koester,ik hou van je liefs mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten Bonneke,ik hoop dat je dochter dit ook leest  kuss Babs |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve babs,
nee ze chat niet hier,maar dit zijn wel de woorden die ik haar zelf heb verteld,het gaat niet goed met haar en daar zit ik enorm mee,maar koester de momenten die we samen hebben en ervan genieten.Ik zeg haar iedere dag dat ik van haar hou,dat ik en mijn man er zijn voor haar en dat we haar bewonderen om wie ze is.Dankjewel voor je lieve reactie,dikke kuss en knufffffffffff Ik schrijf dit voor mezelf om mijn gevoelens van me af te schrijven. |
Anonymous Undefined 65739 berichten en gelijk heb je lieve bonn meer kun je niet doen als het haar elke dag vertellen en laten zien... Ik leef enorm met je mee... wellicht komt er binnenkort weer een lichtpuntje voor haar dikke kusssssssssss en knuffffffffffff wijffie |
|