|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve meis,
Je bent nu aan het stappen en je had er enorm veel zin in,ik vond wel dat je enorm gespannen was en voor mijn gevoel onder druk stond,maar ik hoop dat je een fijne en leuke avond hebt,veel liefs |
Fijn dat je het leuk hebt gehad...............althans dat zei je maar vanochtend vond ik je gespannen,en ik weet dat HIJ er was,maar ik hoop dat je mij of papa nog verteld of er iets is.Weet dat wij er voor je zijn,we houden van je,dikke kuss en knuff en liefs |
bonneke tis moeilijk leef met je mee heel veel sterkte kusssssss
liefssss stormpie |
Anonymous Undefined 65739 berichten dankjewel lieve stormpie,dikke kuss en knuffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten heel veel sterkte Bonneke
kusssssssss en knufffffffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dankjewel lieve ajax,en jij ook heel veel sterkte.Dikke kuss en knuff
Vandaag weer telefoon gehad,en nu komt alle hulp op gang en ben daar blij mee.Op ouderjaarsdag hebben we in ieder geval ons eerste gesprek en daar ben ik blij mee en ik hoop dat ze onze dochter kunnen helpen. |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik hoop met je mee Bonneke
kusssssssssss en knufffffffffffffffff |
bonneke hoop t ook voor je kussss knufff |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks lieve ajax en stormpie,dikke kusss en knufffffffffffff |
Vanavond zijn we gezellig met zijn allen naar de kerstmusical geweest van je broertjes, en dat vonden we erg fijn dat je mee bent geweest. Het was lekker ontspannend voor je en je hebt genoten.Ook heb je de leraren weer eens gesproken van groep 7 en groep 8.
Het was toch een hele hectische dag voor jou en mij,maar we hebben ons er goed doorheen geslagen.Ik ben enorm trots op je meis,liefs en dikke kuss en knuffffffffffffffffff |
|