Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

voor mijn dochter

4

Advertise here!!

Citeren21.12.20080 likes
lieve meis,

Vandaag was je enorm gespannen, wat was er met je vandaag. Is het de spanning voor de vakantie,ik weet dat je het heel zwaar hebt en dat je het moeilijk vindt om niet thuis te slapen maar in de grote vakantie ging het harstikke goed,en we denken dat deze vakantie je ook heel goed zal doen. Ik zeg het je nogmaals,we houden enorm veel van je en we gaan je helpen,............gelukkig kan je op 31 December op gesprek komen en ook op school wordt er heel hard gewerkt om je te helpen. We houden van je meis............liefs,dikke kusss en knuffff
Citeren30.12.20080 likes
lieve schat.

We hopen dat we woensdag met het eerste gesprek wat verder kunnen komen,in ieder geval heeft 1 persoon heel erg veel gedaan voor jou en daar hoef je je geen zorgen meer om te maken,en we hopen dat je die nare gedachtes uit je hoofd kan zetten,we houden van je,liefs
Citeren30.12.20080 likes
lieve meis,

Morgen is het dan eindelijk zover,en ik hoop echt dat je geholpen kan worden en dat 2009 ook voor jou een jaar zal worden dat je weer kan genieten van het puberen en van je leven,en dat je met rust gelaten wordt. Samen gaan we er uit komen,liefs
Citeren15.01.20090 likes
lieve schat,

Ik hoop dat je binnenkort met je zorgen bij mij of papa komt. We willen je zo graag helpen, en dat kunnen we zo voor ons gevoel niet, wel ben ik heel blij dat je op je gesprekken wel praat. Er is nu heel veel voor je in gang gezet en we hopen dat je je heel snel weer wat beter zal gaan voelen en dat je van die nare gedachtes afkomt. Weet dat wij er voor je zijn en dat we heel veel van je houden, hou vol en blijf in jezelf geloven en laat je kop niet gek maken door die ............, dikke kusssssss,knufff en liefs
Citeren30.01.20090 likes
lieve meis,

ik wil je alvast van harte feliciteren met je verjaardag........... morgen wordt je alweer 14 jaar en ik hoop dat je een te gek weekend zal hebben met al je familie,ooms en tantes, neefjes en nichtjes opa`s en oma en je vriendinnen. Geniet ervan en ik hoop dat je even geen zorgen aan je hoofd hebt, Dikke kussssssssssssss,knufff en liefs

Advertise here!!

Citeren31.01.20090 likes
lieve schat,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, liefs en dikke kusss
Citeren01.02.20090 likes
lieve meis,

harstikke fijn dat je zo enorm genoten hebt van je verjaardag, echt vind het super voor je, gewoon even lekker genieten en ontspannen en even geen zorgen aan je hoofd, dikke kuss en knuff en liefs
Citeren09.02.20090 likes
Meis, weet dat we van je houden Liefs
Citeren11.02.20090 likes
ik geef mijn dochter en man een hele dikke kuss en knuffffffffffff
4

Adverteer hier