Citeren24.11.20080 likes
lieve spookje,
Ik hoop het maar het zal een hele lange weg worden,dikke kuss en knuffff
Ik hoop het maar het zal een hele lange weg worden,dikke kuss en knuffff

Advertise here!! |
Citeren24.11.20080 likes lieve spookje,
Ik hoop het maar het zal een hele lange weg worden,dikke kuss en knuffff ![]() ![]() |
Citeren27.11.20080 likes Ja die wegen zijn altijd lang lieve bonn maar je kunt het en je dochter ook ik ben ervan overtuigd dikke kusssssssss en knufffffff voor jullie beide |
Citeren27.11.20080 likes lieve spookje,ik hoop het maar ik vertrouw op mezelf en volg mijn gevoelens,vind het wel heel moeilijk maar ik blijf positief en ben er voor haar,en meer kan ik niet doen.Ik hou van haar,en dat weet ze maar ik laat haar zelf bepalen wanneer ze erover wil praten en wanneer niet.Ik merk dat ze momenteel zo enorm moe is,ze ligt al 3 dagen om 18.15 op bed,ze is gewoon helemaal op en dat maakt me ook wel weer bang.Maar goed dan ga ik maar weer eens naar boven en breng ik haar een kopje thee of zo en dat vindt ze heel fijn en prettig en verder laat ik haar een beetje met rust.Ze was wel teleurgesteld omdat ze helaas niet via school leerlingbegeleiding kan krijgen omdat ze geen plek hebben.Maar goed we kijken naar de kerstvakantie even hoe het gaat,het is nu belangrijk dat de rust wederkeert binnen het gezin.Dankjewel voor je lieve reactie en voor je lieve mails,dikke kusssssss en knuffffffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.11.20080 likes Ja bonn en rust zal haar goed doen... met een tijdje zal ze zich beter voelen.. vind het goed wat je doet dat je het aan haar overlaat en niets overhaast en haar vooral de ruimte geeft... petje af hoor bonn nogmaals veel sterkte.. dikke kussssssssss en knuffffffffffffff |
Citeren27.11.20080 likes lieve spookje,
Dankjewel voor je lieve en opbeurende woorden,die doen mijn erg goed.Kijk je weet nooit of je het goed doet,maar zoals ik en mijn man het nu doen en met haar omgaan doet ons goed en het geeft ons een goed gevoel.Ik merk dat ze zelf ook rustiger wordt,maar goed de tijd zal het uitwijzen,dikke kusssssssssssss en knufff en welterusten,en jij heel veel sterkte meis hvj als vriendin |
Advertise here!! |
Citeren06.12.20080 likes meis,wat hebben we vandaag weer genoten met shoppen,we houden van je en ik hoop dat je in de kerstvakantie helemaal lekker tot rust komt,dikke kusssssss en we houden van je,liefs van ons allemaal |
Citeren07.12.20080 likes vandaag ging het minder met je helaas,je was niet jezelf en we hebben weer heel even gepraat en je hebt ons dingen verteld,en we moeten aan de slag meis,anders komt het niet goed,ga die brief schrijven als je het moeilijk vindt om het te vertellen ,want alleen dan kunnen papa en mama je helpen,dikke kusss en we houden heel veel van je |
Citeren11.12.20080 likes lieverd,ik weet dat je het heel zwaar hebt,maar weet dat wij er voor je zijn,we houden van je,dikke kuss en knuffel en liefs,mama |
Citeren11.12.20080 likes
Jou Pijn:
Vertel mij van je pijn Laat me je helpen Elke dag opnieuw Ik zal er voor je zijn Je mag bij me huilen Al is het de hele dag Je kunt gaan schreeuwen Ik zal luisteren Je kunt fluisteren Ik zal luisteren Je kunt me aankijken Ik zal je begrijpen Je kunt me aanraken En ik zal je aanvoelen Ik zal je helpen Ik zal mijn armen voor altijd om je heen slaan Ik zal je niet loslaten Blijf praten over je problemen Blijf ze aan me voorleggen Dan kunnen we samen huilen Samen oplossingen vinden Samen een weg Naar het goed vinden Om daar voor altijd samen te zijn Ik hou van je lieve meid van me,dikke kuss en knuff |
Citeren11.12.20080 likes ![]() |