Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

verslag van stoppen met roken van luca en doornroosje

Advertise here!!

Citeren06.09.20060 likes
goedemorgen
we zijn gisteravond dus trug geweest, en zijn er wel op vooruit gegaan.
inplaats van 3 naaldjes hebben we er nu 1.
whahah ik zou echt niet weten wat dit moet worden.
ken die magneet er wel bij plakken.
weet niet wat die man van aons denkt maar die heeft het maar over ,wat vindt je zo lekker aan teer.
kijk dat vinden wij zulke domme vragen, daar kan je toch geen andwoord opgeven.
ik vraag me zelf af of hij zelf het andwoord wel weet.
en ook praat hij over rust momenten, nou ik denk dat wij die genoeg hebben, alleen heb ik het idee dat iedereen dat anders ervaar dan ik en luca.
ik kom hier vanmiddag nog even op trug , ik moet nu naar mijn werk, joepieeeeeeeeeeeeeeeee ik ga naar het rokershol, ben nu inplaats van roken gaan snuiven
Citeren06.09.20060 likes
Heej roos en luca,

Jullie gaan het redden hoor, tis een kwestie van volhouden en door een zure appel bijten.
Als ik zo die vragen van die vent lees roos dan vraag ik me af of het zelf ooit wel eens een roker is geweest. Zo nee dan weet tie niet eens waar die over praat en zoja dan pfff wat een idote vragen zeg.
Maar succes en sterkte verder

Groetjes Tess xXx
Citeren06.09.20060 likes
Ja die man vroeg aan ons waarom wil je nu sigaret, ik zeg omdat het lekker is. Hij zeg maar wat is dan lekker die teer?
ik zeg nee gewoon die peuk, ja toch. Zegt ie je neemt toch ook geen hap teer van de snelweg jaaaaaaaa dus zo lust ik er ook 100
ik weet dat ik wil stoppen en ben gestopt maar die trek naar een peuk blijft. Kijk ik heb niet meer dat ongedurige op de dag doe gewoon mn ding en denk echt niet aan een peuk. Alleen s avonds dan pfff is t gewoon het moeilijkst.
maar roos en ik we blijven lachen , tranen kunnen over onze wangen rollen van het elkaar aankijken en denken wat een domme dozen zijn wij.En zo zitten wij in elkaar.
Citeren06.09.20060 likes
En zo hoort het meis, lachend kun je alles overwinnen he
Maar er blijven momenten komen ook als je er al langer vanaf bent dat je wel een sigaret zult lusten en het gemakkelijkste is dan om toe te geven, maar niet doen hoor.
Ben er dus al een jaar af vanaf juli en op dit moment zou ik er bijna alles voor doen om er 1 te pakken, maar doe het niet hoor ;)
Goed meiden houd vol en sterkte enne zeg die vent ff van me dat tie niet zulke idiote opmerkingen wil maken tegen betalende klanten. Ook de rokers of ik jullie geval de stoppers willen ook graag als normaal persoon aan gesproken worden en niet als een achtelijke gladiool.
Durf je het niet te zeggen uitprinten en laten zien ahahahahaa

Groetjes Tess xXx
Citeren07.09.20060 likes
oke oke

goedemorgennnnnnnnnnnnnnn
weer een nieuwe dag, nog 3 weken zo verder en kids lopen spontaan het huis uit.
ben sávonds echt een etterbak, en ik weet het, maar kan het niet stoppen.
je moet er wat voor over hebben, maar dit is echt niet tof.

Advertise here!!

Citeren08.09.20060 likes
Zo eerst naald in mn poppie voor tim gnagna
nou het gaaat steeds beetje beter , roos en ik hadden het erover dat we s avonds gewoon niet te genieten zijn en dat de kids het op de brood krijgen maar dat is nu veel minder we gaan echt de goede kant op. Ja momenten dan denk ik oooo heerlijk een peuk maar die momenten zijn dr niet zo veel meer
dus toppie van ons roossss kuss voor jouw
Citeren08.09.20060 likes
zeg tim, kan ik niet gwoon ff gezellie bij jou een sigaretje komen roken
Citeren08.09.20060 likes
jahoor dat kan niet ... ik ben echt ANTI rook, zo smerig brrrrr, snap ook niet dat ik zelf 2 jaar gerookt heb
Citeren08.09.20060 likes
pff anti rook goeroe nou ikke nie hoor.
heb zelf 27 jaar gerookt en nu 1.5 week niet dus ach wat is 1.5 week op 27 jaar.
en ieder moet voor zich weten wat hij of zij wil
Citeren08.09.20060 likes
precies dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat ik het ben ANTI rook ... die gore smerige rook die je over je longen haalt ...
1 op de 3 mensen gaan dood aan longkanker volgens laatste medische cijfers ... dat was voor mij toen voldoende om zonder naalden te stoppen, vandaar ANTI, wil graag langer leven zonder ziekte .. en ja misschien krijg ik het wel via een andere kant of kom ik morgen onder een stilstaande tram, maar ik zoek het niet zelf op om mijn leven te verkorten .. dat was voor mij toen voldoende motivatie om te stoppen
en ja, als die bende je lichaam verslaafd heeft gemaakt is het niet voor iedereen even makkelijk om te stoppen, maar de motivatie om te stoppen zit tussen de oren en daar heeft verslaving van teer en nicotine niet de overhand van .. (gelezen in een boek "stoppen met roken")

ipv roken spuit ik nu elke avond heroine, veel gezonder hahahha (grapje)

Adverteer hier