|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten tim nee zijn niet echt wat jij denkt acupunctuurnaalden,
moeilijk uitleggen hoor. zilver plat dingetje zie en wat dan in mn oor zit is een klein puntje. en daar weer pleistertje overheen.
denk dat dat magneetje is ongeveer niet schrikken 4 mm ofzo
en bedankt faaaa gaat ons lukken hoor |
ach weer een nieuwe dag en ja gaat denk iedere dag een beetje beter.
maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik het roken vies gaat vinden, echt niet |
Timberland Undefined 2690 berichten ah ok bedankt luca voor je antwoord ik vroeg me al af hoe die naalden eruit zagen ...
werkt een bio-stabiel niet tegen roken, zit ook een magneet in |
ihhii van die belg ????????
zou misschien zowat het zelfde zijn, alleen dat bio ding draag je om je nek |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten meiden echt toppie dat het zo goed gaat heb al gezegt gaat jullie lukken he dikke kusssssssssss peetje |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ja iedere dag steeds beter maar is wat roos zegt he , lijkt me nog heerlijk hoor een peuk. Echt wel
vogens mij blijft dat ook...................
maar we houden vol hoor  whahahah tim vraag aan die belg of ie daar ook een magneetje voor he |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nee das Zeker waar hoor is niet makkelijk hoor maar ga er wel voor pff
|
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten tja meiden is niet gemakkelijk maar doorzetten he xxx peetje
|
Anonymous Undefined 65739 berichten doe mn best hoor vrouwtje
|
|