Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

verslag van stoppen met roken van luca en doornroosje

Advertise here!!

Citeren01.09.20060 likes
middaggggggggggggggggggg
ja hoor weer en nieuwe dag , en gaat nog steeds goed.
word alleen een beetje zat van die lolly's.
heb vanmorgen gewerkt, en dan kruip ik met koffietijd toch gewoon in het rokers hol, en moet zeggen ik heb dan echt niet het gevoel van ik moet roken.
beetje raar maar waar.
Citeren01.09.20060 likes
goed gedaan hoor roos topppppppppppppppppp
Citeren01.09.20060 likes
echt super van jullie ja moet er ook maar eens aan geloven kocht net een slof kosten 46,50 en zoon die niet rookt zegt ma kijk eens wat het kost ,je betaald om nog voor je eigen dood tja hy heeft gelijk ik weet het xxx peetje
Citeren01.09.20060 likes
meis ik ga dat adres voor jouw opzoeken met deze magneetjes voor je vrouw echt waar, is overal dus zal ook bij in de buurt komen
Citeren02.09.20060 likes
Heeeeeeey hallo dear all
Is wel ff lang geleden dat ik wat op het forum heb geschreven en struin er nioet zo vaak meer rond, maar moet nu toch echt ff reageren........
Meiden..... onwijs gaaf dat jullie gestopt zijn. Ik ben nu ca 4 maanden gestopt en gaat nu eens een keer echt goed, nog geen cigaretje gerookt, en het is toch zo ongeveer al de 100e keer dat ik het probeer, maar gaat nu echt goed.
Dus............. als het mij lukt (en dat doet het nu !!! read my lips !!!!) gaat het jullie ook absoluut lukken.........!!!

Dus: hou vol.... het GAAT jullie lukken !!!!!!

Kussssssssssssssentjes voor eenieder, Marco

Advertise here!!

Citeren02.09.20060 likes
dankie maarco , dat geeft zeker steun. thxxxxx
ja soms zijn er momenten dat je denkt pffff maar we gaan ervoor echt waar.
Ben al poosje wakker en moet zeggen is goed weer , heb bakkie koffie en mag niet klagen zal t vandaag weer beeetje beter gaan.
ik hoop t.........
Citeren02.09.20060 likes
Heyyyy allemaal,

Knap hoor,volhouden!!! Marco,ben je ook mbv "iets" gestopt?
Bij mijn vorige pogingen kwam ik kilo`s aan... en dat zie ik niet meer zitten,al weet ik dat die kilo`s minder erg zijn dan het roken!
Er zijn nu ook medicijnen te krijgen bij de huisarts,de helft is er definitief mee gestopt volgens hem?!?!
Binnenkort moet ik er tòch ook aan geloven,maar het is dubbel...èn het stoppen met roken èn het oppassen op m`n gewicht.
Jullie allemaal heel veel succes.....en elke dag is er weer èèn

xxx Suus
Citeren02.09.20060 likes
ja klopt hoor suus,
die medicijnen die helpen zeker maar worden niet vergoed door verzekering . ik moet zeggen nu ik gestopt ben ja tuurlijk moet je op letten dat zeker maar als je t in de gaten houd moet t echt kunnen hoor.
Het is zeker niet makkelijk want je wil toch vervanging zoeken hoor heb je echt wel gelijk in .maar ga proberen .
Citeren02.09.20060 likes
mogguhhhhhhhhhhhhhhhh

maarco bedankt tof dat je ons even een hart onder de riem steekt.
gisteren ja was voor mij niet zo'n hele moeilijke dag.
wat ik al zij, ik ga gwoon in het rokershol zitten bij colega's op mijn werk.
en het stomme is daar taal ik er niet na.
ehm ik hoor wel van sommige dat ik niet altijd even gezellig ben, en ja dat heb ik dan even niet in de hand.
maar we beginnen aan dag 4 en luca ook vandaag gaat het weer lukken, al kost het wel eenvermogen aan chupa chup lolly's
Citeren02.09.20060 likes
helemaal mee eens suusjuh ben er ook 3 jaar afgweest en helaas weer begonnen omdat ik te dik werd woog uit eindelijk ruim 95 kilo,en nu weeg ik gelukkig weer 67 kilo ,ja had beter kunnen gaan lijnen in plaats van weer te gaan roken, maar eerdaags ga ik er ook mee kappen en dames echt toppie ben trots op julie xxx peetje

Adverteer hier