Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

verslag van stoppen met roken van luca en doornroosje

Advertise here!!

Citeren29.08.20060 likes
nou vanavond is het dan zover, ik ga samen met luca en haar moeder en nog 4 anderen stoppen met roken.
en neeeeeeeee, niet op eigen houtje, maar we krijgen iest van een naaldje in onze oren , en daar krijg je een magneet bij om dat naaldje te activeren.
het is nu 13.06 en eeehm steek de ene sigaret na de ander op.
vanavond om 19.30 moet het gaan gebeuren, we houden jullie op de hoogte.

xx roos
Citeren29.08.20060 likes
nou, ik vind het tof dat jullie gaan stoppen!!ik wens jullie veel succes!!!!!!

en hou ons maar op de hoogte

gr. jeanette
Citeren29.08.20060 likes
Heel veel succes allemaal!!
Hopelijk hebben julie weinig last van de ontwenningverschijnselen, maar verzin wel wat te doen met je handen want dat ga je echt missen.

Groetjes en succes Nice en Tess xXx
Citeren29.08.20060 likes
is bij mij heel makkelijk gegaan maar omdat ik wel wat in mijnmond wou hebben heb ik paar weken op zoet houtje gebeten tot het me ging vervelen is maar een tip veel succes ik stopte heel gemakkelijk en heb toch 45 jaar gerookt gr visser
Citeren29.08.20060 likes
We gaan dr voor, en de peuken die we nu nog roken die zijn zo lekker whahahahahaha.
maar nog ff dan is t zover.........................................

Advertise here!!

Citeren29.08.20060 likes
Heel erg dapper van jullie, Roos, Luca en aanhang dat jullie dit doen.
Ik weet dat het jullie gaat lukken, en wens jullie veel wilskracht en succes toe!!!!

En ik zal het op de chat niet meer proberen te hebben over roken als jullie er zijn!!!!

XXX Jaco
Citeren30.08.20060 likes
goedemorgennnnnnnnnnnn

nou luca ik en de rest zijn gisteravond voorzien van een 3 tal kleine naaldjes in onze oorschelp.
moet wel zeggen (misschien was het de zenuwe) maar ik heb daar onwijs zitten lachen.
nou ja heel veel dingen die ,die man zij die weet je eigenlijk al als roker, hij had wel een leuk voorbeeld, in sigaretten zit teer, toen zij hij dan kunnen we toch net zo goed met z'n alle de snelweg op gaan eten, ja en meer van dat soort uitspraken.
maarja ben denk te blonT want zover denk ik nooit.
maar goed naalden zitten in onze oren, zal heel eerlijk zijn ik vindt het niet echt makkelijk, maarrrrrrrrrrrrr ik hou vol.
heb het gisteravond trouwens aan iemand van de chat beloofd
we hebben ook een magneetje gekregen die moet je een x of 8 per dag langs die naaldjes halen, en dan worden ze geactiveerd.
dus als het goed is, veel minder trek in een sigaret.
nou had gisteren al zoiets kan ik die magneet niet gewoon aan mijn oor hangen, maar dat schijnt niet te helpen.
ik ga nu naar mijn werk, ik ga gezellig bij alle rokers zitten, en nee ik vindt ze niet dom, want ik vindt je moet ieder in zijn of haar waarden laten.

xx roos
Citeren30.08.20060 likes
goeiemorgen

denk ook dat het wel zeker helpft, als je de voordelen eens gaat opnoemen voor je zelf, (oei, en dat terwijl ik zelf rook) maar denk maar aan de geur van je kleren, je smaak van eten word beter, je fietsen gaat sneller..

er zijn heeel veel voordelen, probeer wel idd iets te doen met je handen, het moment dat je normaal rookt, te omzeilen, iets anders doen, evengoed veel succes beide

gr. jeanette
Citeren30.08.20060 likes
nou hier is ikke met drie naaldjes rijker in mn oor whahah
ja roos wat hebben we gelachen he gisteravond , net of we weer op school zaten.
Ja gisteravond had ik t ook slecht dacht nou kom maar met die peuk . maar dat doen we niet .'
nu vanmorgen met mn bakkie koffie echt waar viel me mee.
In mn kop zit t wel hoor, maar trek nee niet echt en nu weer gewandeldd 8 kilometer maar tot nu gaat t redelijk.
Citeren30.08.20060 likes
volhouden kanjers

Adverteer hier