|
|
|
Klopt Suus die medicijnen zijn er, daar ga ik mee starten als mn mam uitgestrooid is. De knoop is doorgehakt en dan is de tijd.
Toi toi meiden, ben, net zoals Peetje, loeitrots op jullie dat jullie al zo ver zijn 
|
middaggggggggggggggggggg
zo we zijn nu bezif aan de 5de dag.
ehm zal je vertellen ben nog niet zolang uit bed, dus duurd deze dag ook niet zolang.
maar het is voor mij nog steeds om uit te houden.
shagg (mijn eigen pakkie) ligt nog steeds gewoon hier op de kast, maar ik kan er goed naar kijken.
weet nu dat ik sávonds de meeste moeite heb.
dus zal daar iets mee moeten doen ofzo. |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey allemaal hier ik, ja gaat goed, mag echt niet klagen
en ja heb t zelfde als roos s avonds das moeilijk hoor
maar zal ook over gaan denk ik, hoop ik.
|
pffffffffffffff wat een ellende sávonds  ik ga van ellende maar naar bed.
ik wil alleen maar snoepen dan, en dat is toch ook niet de bedoeling
nou ja , ik ga er maar weer voor, was ik maar vast 6 maanden verder
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ja roos , we hadden het er gisteravond nog over dat de avonden zo moeilijk zijn. wat een ramp zeg....
Heb t idee dat dat gevoel blijft,
Zal dat minder worden?
ik weet t niet
Maar we hebben a gezegt dus zeggen we ook b....  ROOS WE REDDEN T............. |
|
ja oke luca, maar word stapelgek van mezelf.
en je weet ik geef niet zomaar de moed op, maar mag wel hopen dat dit minder wordt
denk dat ik maar naar de bridgeclub ga voor niet rokers.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten whhhhahahaha roos daar komen enge mannen brrrrrr
En roos het is weer avond en heb t weer sjesus wat erg zeg
morgen avond vraag ik die vent heel mn oor rond te prikken met die magneten. Je zou dr knetter van worden hoor.
H E L P
|
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten tjee volhouden dames he denk erom xxx peetje
|
ja hoor vanavond gaan we weer gezellie naar die naalde dokter.
3 gaan eruit en we krijgen er 1 voor trug.
vraag me zelf af of die 3 niet gewoon beter kunnen blijven zitten.
meer omdat het savonds zo verekte moeilijk is.
al snap ik daar niks van, overdags rookte ik net zoveel als savonds en savonds heb je gewoon veel meer moeite.
ach zal wel weer aan mij liggen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja zou savonds een moord doen voor een peuk pff
en die vent oooo die stop er maar weer een aantal van die dingen in hoor
heb er zelf nu twee uitgehaald weet je dat deed toch wel auw hoor
|
|