Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

verslag van stoppen met roken van luca en doornroosje

Advertise here!!

Citeren31.08.20060 likes
goedemorgen

zo de eerste 39 uur rook vrij zitten erop, moet heel eerlijk zijn het valt best mee.
ja soms denk ik ff draaie maar dat kan/mag niet meer.
het moeilijkst vindt ik het als ik s'morgens uit mijn mandje kom, dan maak ik maar heel snel brood klaar dan vergeet ik het wel weer, en ja sávonds na het eten nu heb ik het geluk dat er bij mij in huis niemand rookt.
en ik dus alleen de gene was die elk jaar zorgde voor een prachtig geel plafond met bijpassende muren
vindt het tof van jou hoor vis , en oke afgesproken , als luca en ik het redden gaan we koffie met gebak eten en drinken.
Citeren31.08.20060 likes
hey goedemorgen hier luca
nou weer een dag , ja gaat eigenlijk wel goed , vanmorgen even met roos samen naar trias geweest kijken of deze methode vergoed word ja dusssss waar schijnlijk volgend jaar
dus f wachten whahahahahah
en visser dat doen we in gouda he zeker weten
Citeren31.08.20060 likes
halloe we zijn nu weer zo'n beetje 7.5 uur verder, en jemig heb het gevoel dat ik alles wel op zou willen eten wat er voor me komt.
daar word je ook weer niet echt vrolijk van.
had vanmiddag al een hele gezellige buurvrouw op de stoep die zij moet je een lollyyyyyyy, ow luca wat hou ik van je.
nu ist moelijk, en de shagg ligt gwoon achter mij in de kast, tis een koud kunstje om er ff 1 te draaien , maar ik doe het niet.
pff was ik maar alvast een week verder, misschien is het dan allemaal anders.
oke dag 2 is bijna om,morgen zien we wel weer
Citeren31.08.20060 likes
hoi

het zijn de moeilijkste uren nu, voor jullie beiden, toch is het nog steeds heel knap wat jullie doen, volhouden!!!!

gr. jeanette
Citeren31.08.20060 likes
gaat geweldig met jullie maar hier nog een tip van een ex roker toen ik stopte en bij mij rookt ook niemand in huis had ik er wel voor gezorgd niets wat met roken te maken heeft in huis te hebben kan je niet terugvallen ook gr visser kusssssssssss

Advertise here!!

Citeren31.08.20060 likes
o nee dat maak me niks uit visser want die verleiding is overal en nergens
hier rookt mn man ook nog ,hij gaat dan voor me buiten roken maar kan m ruiken whahahahahahah.
en we nemen dan maar een lolly hihihihihihih
Citeren31.08.20060 likes
alweer een loly
heb bijna alle smaken al gehad
Citeren31.08.20060 likes
dames echt toppie van jullie ga zo door ,maar 1 tip neem wel suikervrije lollys dikke kusssssssssssss peetje
Citeren01.09.20060 likes
goeiemorgen dames, en ? gaat het nog met jullie?
nog steeds ervan af kunnen blijven?

ik hoop het wel!!

gr. jeanette
Citeren01.09.20060 likes
goedemorgen allemaal
nou hier de vrijdag net klaar met werken.
gisteravond had ik t even heel erg slecht, kwam door dat mn vent binnen rookte grrr. maar hij heeft beloofd t niet meer te doen binnen lieffff. nu vanmorgen ging t eigenlijk wel goed maar nu f na je werk pffff snel die dingen weer activeren hhi
we komen dr wel

Adverteer hier