Citeren08.10.20130 likes

Advertise here!! |
Citeren08.10.20130 likes ![]() |
Citeren08.10.20130 likes [b]Dragen
Ik wou dat ik je kon helpen dragen. wat je dragen moet. Ik wou dat ik kon zeggen alles komt goed Maar niemand weet van te voren hoe deze reis je zal vergaan Eén ding moet je weten nooit zal je er alleen voor staan. Ik wou dat ik je kon helpen dragen wat je dragen moet Maar toch moet ik even zeggen Je doet dat super goed. |
Citeren08.10.20130 likes ik zit in het park der gedachten
maar waar zijn mijn gedachten zijn ze op de loop? of zitten ze nog in mijn kussensloop ik denk na waarom lopen mijn gedachten mij achterna ik denk aan jou irma gewoon omdat ik heel veel van je hou ook al zitten we in een zware tijd ook heb je mijn hart verblijd ooit keek ik uit naar de komt van jou omdat je weet dat ik jou vertrouw samen delen we lief en leed terwijl ik dat vroeger liever vermeed elke dat sta ik vrolijk op want ik vind je gewoon top wij delen heel veel met elkaar daarom ziet iedereen ons ook als een perfect paar ik zeg het heel vaak tegen jou gewoon irma omdat ik zielsveel van je hou |
Citeren08.10.20130 likes Ik wandel door t park,kijk naar de verkleurende bladeren,snuif de kruidige herfstlucht op en denk:
weer een seizoen voorbij, zoals alles voorbij gaat. |
Citeren08.10.20130 likes Van de buitenkant zie je niets
maar aan de binnen kant is er iets het is net of je twee persoontjes bent maar daaraan zijn wij gewend Soms is het goed en soms is het mis Andere mensen denken: dat is er een met pit maar doe weten niet hoe jij in elkaar zit de wereld zit voor jou moeiljik in elkaar hierop reageer jij vaak heel raar het zijn al die prikkels die het zo moeilijk maken die in jou hoofdje de weg steeds kwijtraken dan ben je boos op de wereld om je heen en sluit jij je af en ben je t liefst alleen jij drukt je dan uit in jou eigen taal en dat maakt jou zo speciaal als iedereen jou nu zo ziet dan is de wereld zo slecht nog niet het doet van binnen soms pijn Maar toch zijn we trots dat wij jou ouders mogen zijn.. |
Advertise here!! |
Citeren08.10.20130 likes ik loop door het park
er is een man bezig met zijn hark wij groeten elkaar hij strijkt met zijn hand door zijn grijze haar ik loop te denken wat zal het aflopende jaar mij nog schenken is het vreugde of verdriet maar dit het leven waar ik van geniet we hadden een mooie zomer het weer was heel erg proper ik loop weer verder langs de weg en denk wat hebben we weer een pech een seizoen is weer voorbij maar dit is het leven en dat maakt me blij |
Citeren08.10.20130 likes Niemand ziet wie ik echt ben
Er heeft nog nooit iemand echt gekeken wie ik echt ben. Zolang ik hier op aarde rondloop heeft nog niemand echt om mij gegeven ja op een paar na dacht ik te weten maar zelfs dat bleek niet echt te wezen. Niemand ziet wie ik echt ben Ik ben een gebruiks voorwerp voor anderen Zolang die het moeilijk hebben, hebben ze mij nodig om ze te helpen zich weer goed te voelen ja dan moet ik er zijn, Zodra een ander zich dan weer goed voelt dan kan ik weer gaan en zien ze mij niet meer staan Niemand ziet wie ik echt ben. Zo gaat t al zolang ik hier rond loop Hoe mijn gevoel is en om wie ik echt ben en uitstraal intereseerd niemand wat Als ik een ander maar help op te staan om verder te gaan, Niemand ziet wie ik echt ben. Ik ben een oplaad station voor mensen die opgeladen moeten worden. Eenmaal opgeladen beland ik weer in de kast. Niemand ziet wie ik echt ben. tja dat is het egoistme van deze tijd. maar ik weet dat er na al deze ellende warmte en licht verschijnt. |
Citeren08.10.20130 likes ![]() ![]() ![]() o_- |
Citeren08.10.20130 likes weet je butterfly_demon het geeft niet dat je de dingen niet kunt verwoorden dat is ook niet altijd gemakkelijk. en opschrijven soms ook niet.
het is al fijn dat je uit de teksten van anderen zo veel kunt halen waar jou gevoelens in zitten je mag het zien als jou geschreven tekst. en als t je helpt mag je t best over schrijven voor je zelf soms kan dat ook helpen om je zelf wat verlichting te geven. en weet je ook al voel je je soms alleen en niet begrepen vergeet niet dat er altijd mensen zijn die ook om geven en er ook voor jou zijn. je staat nooit alleen. al voelt t soms wel zo. ook jij hoort erbij net als ieder ander. |
Citeren08.10.20130 likes oeh pingin, je hebt het wel door, merk ik.
Wat een ander ook leest, je moet leren lezen en dan snap je het pas. |