Citeren02.10.20130 likes
Soms blijf je hoop koesteren bucket

Advertise here!! |
Citeren02.10.20130 likes Soms blijf je hoop koesteren bucket ![]() |
Citeren02.10.20130 likes ![]() ![]() |
Citeren03.10.20130 likes Weer een kort nachtje.
Ik wil me verbergen vandaag in het park. Me gevoelens en gedachten eens op een rij kunnen zetten. Er is veel gebeurd de laatste maanden in mijn leven. Ik die altijd dacht ik kan de wereld wel aan. En dan ineens ga je onderuit. Teveel gedoe om het te kunnen ordenen. En ja dan geeft je lichaam zelf aan....... Ho tot hier en niet verder. Ik hoop dat ik me over het rotte gevoel wat nu door mijn lichaam raast kan zetten. En dat ik vanavond het parkje vrolijk verlaat. Super om jullie stukjes te lezen. Het gaat jullie allemaal goed. Ik wens iedereen een fijne donderdag |
Citeren03.10.20130 likes vandaag hele zware dag voor de boeg. moet naar ikea ![]() |
Citeren03.10.20130 likes Ik kom je wel een grote mok thee in de ballenbak brengen Mram ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.10.20130 likes Gaat ff op bankie zitten... plek is nog warm van Wokje.
Mijmert ff over de goeie ouwe woodstocktijd,neuriet nog ff "Hell in a bucket" ,strooit een emmer liefde en geduld en vreedzaamheid in t rond, misschien helpt het ![]() |
Citeren06.10.20130 likes zo park ben ik weer ff. heb vandaag gewerkt was weer een leuke dag. was niet zo druk dus alle tijd om na te denken over de toekomst ![]() ![]() |
Citeren07.10.20130 likes ik kom voor het eerst hier in het park
ik zoek een bankje om ui te kunenn rusten van binnen huil ik en waarom? omdat ik zeer eel pijn in mijn benen hebt en dat ik niet verder kan lopen hoegraag ik het ook wil maar mijn benen willen niet meer ze vinden het voor even genoeg ik zit hier op het bankje uit te rusten pijn in mijn benen pijn in mijn heupen iedereen kijkt mij aan en waarom? de tranen komen uit mijn ogen wat doen die benen zeer ik sta weer op probeer weer telopen het gaat langzaam maar ik kom er wel ik loopt te hopen dat ze snel bellen vanuit drachten om me te helpen zal ik weer daarna weer normaal kunnen functioneren en kunnen lopen wie weet ik hoop van wel |
Citeren08.10.20130 likes Soms denk ik, waarom denk ik nog?
Wie of wat is het waard om over na te denken? Ja een paar mensen, daar wil ik over nadenken. Weer andere denke na over jou, goed of slecht. En daar denk jij dan weer over na. Denk dat ik maar stop met nadenken, denk ik? |
Citeren08.10.20130 likes kijkt rond zich... mooi plekkie in het bos... grote plas water erbij... zo een mooi uitzicht... zit op de grond en dwaalt in gedachten weg... hier zat ik soms met oma... leuke en diepzinnige gesprekken... soms niets zeggent voor ons uit starend... ziet soms hier of daar een hert, uil of konijn...
en dan overlopen we alles in hoofd en denken, het is het allemaal niet waard er over te denken... gewoon in de stront laten zakken is het beste... mijn oma zei ook altijd, ooit wanneer, dat weten we niet... maar ooit, komt boontje om zijn loontje en wie het laatst lacht, lacht het best... en meestal treft het die mensen erger dan dat ze andere hebben aangedaan... wat mis ik soms die wijze woorden van mijn oma... zeker als je ff hebt van, pfff, wat moet ik nu en die leuke speciale lach als ze weer duivelisch was... dan wist je dat er iets ging komen... ze was een bijzonder mens... er zijn geen woorden voor om te beschrijven maar weet wel dat ze vaak zeggen, je bent net oma... en wat ben ik dan fier erop... tjonge wat een park soms kan oproepen... en te bedenken dat je er niet zo kan komen, was eigenlijk verboden terrein, je moet weten hoe... zie foto o_- |