Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

park der gedachte

Advertise here!!

Citeren10.10.20130 likes
Ik wandel het mooie park ook weer eens in.

Ga bij mijn lievelings boom de grote treurwilg zitten.
Na een kwartier voel ik de rust in mijn lichaam.
Het doet me goed, ik laat mijn gedachten de vrije loop.
Heerlijk, de spanning van de laatste 3 weken lopen weg uit mijn lichaam.
Ik geniet van de stilte en de rust.
Pak mijn blikje cola uit mijn jas, en drink hem op.
En denk wat heb ik het tóch goed, en alles komt goed.

Tot snel mooi rustgevend klets park
Citeren10.10.20130 likes
De zee.

Na een uurtje struinen
vind ik een bank in de duinen.
Ik was toe aan rust
en hoop dat de zee mijn gedachten in slaap sust.
Kijkend naar de golven,
word ik door de rust bedolven.
Hier kan ik uren zitten,
zonder dat iemand op me kan vitten.
Zoekend naar mijn ware ik
met af en toe een snik.
Hij is mooi de zee
en neemt me soms mee.
Waarheen, ja
dat weet ik alleen.
Het blijft een apart gevoel.
Welk? De zee weet wel wat ik bedoel
Citeren13.10.20130 likes
Faces.

My face is my face,
each year leaves his trace.
Some small, soms deep.
they grow when i sleep.
Sorrow en happines,
smiles en saddness.
It,s show every trace.
You read it in my face.
Citeren13.10.20130 likes
wou dat er een antwoordenboom in het park stond. die je kan vertellen wat wijsheid is. moet je je gevoel toe laten of toch maar voor je verstand gaan.
zolang in het niet weet doe ik maar of het er niet is. dat lijkt mij het beste
Citeren14.10.20130 likes
Ik zoek een droog bankje in het bos en hoop dat t niet gaat regenen,mijn paraplu is onderweg naar Enschede met de trein( en wellicht alweer doorgereisd naar t westen).
Ik overdenk Mram haar woorden van hierboven.
Mram, ik wil je wel vertellen hoe ik er mee omga.
Ik ging altijd voor mijn gevoel maar dat heeft me nogal eens bedrogen de afgelopen jaren.
Daarom besluit ik nu op basis van intuïtie en wat ik denk dat verstandig is.
Als ik ergens een besluit over moet/ga nemen, zet ik het eerst ff in de week,en bekijk het aan alle kanten.
Een probleem herkauwen kan geen kwaad, heb je t goed overdacht, dan pas doorslikken
Ik eet mijn meegebrachte appel op en neem een slokje uit mijn flesje sap, kijk es een keer naar boven en zie warempel een stukje blauwe lucht!

Advertise here!!

Citeren14.10.20130 likes
ik liep door het park... vind het maar koud... zocht ook die boom van mram... geen antwoordenboom te vinden... en pocahontas had zo een mooie antwoordboom... http://www.youtube.com/watch?v=sm0uR81AZhA aub, hier is het stukkie...

zo zonde soms en eigenlijk die antwoordboom, zit voor een deel in je eigen... je gevoel en verstand volgen is soms het beste en tussen die 2, daar kan je de middenweg in vinden... is niet altijd makkelijk en ook niet altijd fijne beslissingen soms...

maar wel vaak de beste... soms moet je de dingen noteren wat je gevoel is bij iets en wat je verstand je zegt en als je leest, soms vind je dan het antwoord, op wat het beste is... (ooit geleerd van mijn oma)

ze heeft vaak gelijk gehad... hoop dat je je antwoordboompje ook vind mrammie...

gaat vast naar binnen... maak een warme mok koffie, kruip lekker onder het fleecedekentje om te warmen... in het park zitten op het bankje, krijg je koud van...

zet de echte warme chocomelk klaar met de vers geklopte slagroom klaar voor mram... als ze uit het park komt, na het zoeken, naar de antwoordboom... doet het haardvuur al aan...
o_-
Citeren14.10.20130 likes
Stel....ik keek enkel naar de buitenkant. Dan had ik heel vaak moeten vragen...hoe moet ik je plaatsen. Stel...ik zou denken in termen van mannen en vrouwen, jongens en meiden. Dan was het leven voor mij armzalig. Deze vind ik ook zo leuk hé. Komt ie, is een doordenker hoor. Ik was laatst getuige van een huwelijk, een verbond tussen twee mensen. Ik heb nog nooit één moment stil gestaan bij hun keuzes, hun weg. Voor mij zijn zij mens. Deze twee mensen vonden elkaar door voor hun binnenkant te kiezen. Ooit waren zij op één of andere akte het geslacht man. Ook weer zo'n waardeloos bedenksel van het schepsel mens, want het laat de kassa lekker rinkelen als je van een m naar een v omgezet moet worden. Inmiddels genieten beiden van de wittebroodsweken, zien ze er stralend uit en hoor ik ineens 'dan hadden jullie toch gewoon man kunnen blijven'
Citeren14.10.20130 likes
ik zie het zo joy de buitenkant is een jas. je moet die jas mooi vinden om er van te kunnen houden, is die niet goed dan ruil je hem. het gaat om de inhoud die moet je hart warm maken en houden
Citeren14.10.20130 likes
mooi antwoord mram
Citeren24.12.20130 likes

Ik dacht ik loop hier weer eens even doorheen, ben hier al even niet meer geweest.

Het is wel een lekker weertje om hier te zitten, de harde wind zorgt voor veel beweging hier en het is heerlijk.

Zoveel gedachten gaan er door me heen, veel positieve, maar helaas ook negatieve.

Het is een heel bewogen jaar geweest voor me.

Ik hoop dat het komende jaar me wat meer rust zal geven in mijn gedachten en in mijn leven.

Zo hoop ik ook dat het komend jaar voor veel kletsers niets dan goeds zal brengen, want dat hebben we wel verdiend.

Ik ga nog even op het bankje bij het meertje zitten en laat eens alle gedachten meevoeren met de wind

Adverteer hier