Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

park der gedachte

1

Advertise here!!

Citeren30.09.20130 likes
wou ik net ff kijken bij het laantje, en wat denk je. bankies vernield. bomen gekapt kappeltje in gestort, paadjes vernield door de wortels of overwoekerd door het onkruid.

triest loop ik wel met een weemoedig gevoel.
wat zie ik daar in de verte. een parkje.
nog mooier dan het laantje.
een parkje zonder vragen
een parkje zonder oordeel
een parkje dat luisterd naar wat je zegt
een parkje dat antwoord met rust.

ik zet mijzelf op een bankje neer en kijk om me heen. raak langzaam in gedachte naar hoe het leven is.
naar wat er allemaal gebeurd is de afgelopen jaren.
veel hectiek. verdriet maar ook veel gelukkige momenten.
en ik kom tot de conclusie dat mijn leven op dit moment best leuk is>
op de kleine irriaties richting kids , file, woningbouw, mede chatters en een regenbui die ik niet verwacht had.

denk dat ik dit parkje maar om doop tot park der gedachte. misschien dat meer mensen hier ff willen zitten.
Citeren01.10.20130 likes
mooi geschreven mramm in een park kan je lekker tot rust komen
Citeren01.10.20130 likes
Mooi geschreven Mram...thanks!
Citeren01.10.20130 likes
Zoveel gedachtes dat er door me heen gaan.
Gedachtes die ik niet op papier krijg, maar alleen door mijn hoofd zwerven.

Ik zet me maar neer op dit bankje bij het meer, starend naar de ondergaande zon. Misschien dat ik dan eens rust in mn koppetje kan krijgen.
Citeren01.10.20130 likes
zoveel gedachtes die zet ik niet op papier want het geeft mij geen rust die ik zou willen hebben de gedachtes verdwijnen even uit mijn hoofd op het bankje in het park daar kijk ik naar de mensen die er lopen naar de honden die er spelen dat geeft mij rust en plezier in het parkje is altijd vertier om even je gedachtes te vergeten

Advertise here!!

Citeren01.10.20130 likes
ik loop langs snuff en leipe en zet een mok met warme koffie bij hun neer
Citeren01.10.20130 likes
Dank je wel mram
Citeren01.10.20130 likes
goedenavond. ik loop door het laantje en wie zie ik daar nou in de verte ??? ik loop een stukje door en zie daar mram snuff en harrie. oww zijn jullie ook nog op ? het is best al fris, wat zal er van ons prieeltje over zijn ? we hebebn er juist zo hard aangewerkt een aantal jaar geleden om het mooi te krijgen.
er is erg veel gebeurd de laatste jaren, mensen komen en gaan mensen die ons zijn ontvallen heli en visser even een momentje om bij stil te staan. maar wat brengt jullie hier zolaat op de avond ?
Citeren01.10.20130 likes
Hee Carin, leuk je hier ook te zien.
Sja.. wat mij zo laat op de avond hier brengt. Teveel gedachtes, gedachtes die ik niet uit mn hoofd krijg. Leuke maar ook minder leuke gedachtes.
Wat dat betreft zit ik hier wel op de goeie plek, genoeg om over na te denken
Citeren01.10.20130 likes
Diep in mij zit iets weggestopt

Weggestopt in een bijna onvindbaar donker hoekje.
De buitenkant verraad het niet, dat is echt geen open boekje.

Met beide benen stevig op de grond.
Vergezeld van een sterk communicatieve mond.

Gehard als staal en in uitspraak puur.
Omringt door een zelf opgebouwde zeer dikke en stevige muur.

Gekomen alhier waar ruimte en gehoor is voor een lach, een traan en soms voor emoties.
Maar waar veel vaak laconiek ,weg gestopt' wordt waar ik ook graag voor kies.

Misschien wel het juiste plekje om te zoeken naar ,dat' wat ik en velen zijn verloren.
,Het kwetsbare mensje' zoals een ieder wordt geboren.

1

Adverteer hier