Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

park der gedachte

Advertise here!!

Citeren01.10.20130 likes
zo nog ff snel een frisse neus halen voor dat mijn bedje me al te hard roept.
fijn om te zien dan meer mensen de weg naar het park hebben gevonden. heerlijk om hier te zijn. niemand die je stoort niemand die wat vraagt. gewoon alleen met je gedachte. en als je wilt schuif je aan op een bankje naast iemand en geniet samen van al het moois dat er is.
ik ga zachtjes naast snuff zitten. ik mis haar vreselijk. ze is en blijft niet voor niks mijn vrouw. ik hoop dat onze wegen ooit weer samen komen.
haal een deken uit me tas en sla die om haar heen. hopend op dat haar hartje wat verwarmt wordt. en zwijgend staar ik voor me uit.
Citeren01.10.20130 likes
lieve mrammetje bedankt dat je de poort naar het parkje hebt open gezet.
truste voor straks en een dikke knuff en oh ja je krijgt ook nog (via mijn mail want jouw box was propvol)
een hele dikke knuff van pingin
Citeren01.10.20130 likes
wist niet dat ie vol kon zijn is nu weer leeg dus kom maar op met de leuke lieve maitljes
Citeren01.10.20130 likes
Het is heerlijk helder. We kunnen al die mooie sterretjes zien. Ik zoek me een bankje op om daar naar te kieken. Oeps wat was dat dan? Een vallende ster . Ik ga maar eens een wens doen. Mijn wens is voor jullie allemaal en dat is..... ik wens jullie allemaal hele mooie dromen vannacht en morgen gezond weer op. En ik? ????????? Tja ik ga weer verder het park weer in.
Citeren01.10.20130 likes
dank je buck zal wel lukken fijn om te zien dat je af en toe ook nog is op kletsen komt. geniet van het park

Advertise here!!

Citeren02.10.20130 likes
buck het was een heerlijke nachtrust. ben weer zo jong als vroeger.

zet aan het begint een hokje neer met warme dekens wie er eentej wil pak maar zit wel een code op ( kletsen niet verder vertellen ) als je weer weg gaat graag dekentje weer terug leggen
Citeren02.10.20130 likes
Daar ben ik heel blij om mram

Ik pak ff een dekentje. Oe wat heerlijk warm. Heb het wel nodig was behoorlijk kou vandaag. Dekentje om en ff heerlijk weg doezelen. Luisterd naar de vogeltjes en de natuur in het mooie park. ZzzzzzzzzzzzzzzzzzZ
Citeren02.10.20130 likes
Hallo medechatters,

Het is heerlijk parkje lekker met mij gedachten ik vind hier zo heerlijk rustig en dank iemand hier mag zijn en bucketlake voor de fijne wens en ik wens jou en iedereen die dit lees hetzelfde toe
Citeren02.10.20130 likes
Nooit geweten dat ik een beroep ging doen op dat parkje van mramm .....

Heerlijk ..... die rust .... waarom doe ik dit, waarom ben ik iemand die een chat leuk wil maken... wat zijn mijn motieven .... persoonlijke aandacht?
Niet echt .. stream al een paar jaar, gewoon voor de leuk. Omdat het kan. Toegevoegde waarde. Take it or leave it ... Ben ik een wereld verbeteraar? NEE ! Absoluut niet. Mensen moeten vooral doen wat ze zelf willen ... Ik dacht een bedrage te leveren door muziek te laten horen. Lekker muziek terwijl je kletsen.com. Dacht dat ik met KletsStock iets kon bewijzen .... dat je als chatter verantwoordelijk was voor een leuke chat. Dacht dat ik daarin geslaagd was. Zoveel leuke reacties ... en zoals bij elk leuk iets, aan alles komt een eind.

Neemt niet weg dat ik met veel plezier de chatters kon laten genieten van een leuk stuk muziek.

Helaas heb ik me vergist in persoonlijke frustraties van sommingen...

Dus voor nu ..... Geen trammelant radio meer op kletsen.com .... geen links .. en geen toespelingen... en ook geen KletsRadio uitzendingen meer van mijn kant.

Voor de goede orde ... het was van mijn kant VRIJBLIJVEND .... niet vrijwillig.

Uw DJ,

Wokdokter
Citeren02.10.20130 likes
Welkom in de chatwereld Wok. Deze wereld is nie veel anders dan ieders echte wereld. Er komt jaloezie, boosheid, wraak, haat, aandacht, leugens en nog veel meer voor, alles wat in de echten wereld ook gebeurd.

Adverteer hier