|
|
|
goedenmorgen bonneke,
Ja had hem al wel gestuurd....volgens mij pff weet het zelf nie eens meer..ik doe voor de zekerheid nog wel een keer
xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten pff gaat gelukkig ietsje beter bonn nog ff en dan bear ook kus knuff |
bonnekeeeeeeeee ik heb je vanmorgen weer gemaild  en wel verzonden ook hoop dat je nu wel de mail compleet krijg
Dikke kusssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten Klets klets klets... kom ff weer klesten op dit kletsfamilie stukkie!
Hoop dat jullie een gezellige Paas hadden en niet bevroeren zijn !! Dikke kus van Babssssss
|
Anonymous Undefined 65739 berichten klets klets klets hahahaha babs klets ik gezellig mee,welterusten allemaal en morgen weer gezond op,dikke kussss voor Babs,Wilma en Bear en alle andere chatters |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dankje bonn hopelijk jij ook lekker geslapen bonn en ja kletsen.com is voor bear dagelijks he
en verder bonn en iedereen een dikke kus en knuff |
Anonymous Undefined 65739 berichten een hele goeiemorgen allemaal,en ik wens jullie een hele fijne dag toe,dikke kuss en knuff Bonn |
goedenmorgeeeeeee allemaal
hoe gaat het met jullie...?
hier wel redelijk zit nou op school en verveel me en de zon schijnt wel en tis wel lekker warm!!!
Wens jullie allen een fijne dag toe
xx |
Anonymous Undefined 65739 berichten goeden midag voor zo smakelijk eten en ja bear is wel weer op kletsen .com he ff gezellig praatje maken |
jhaa Gezellig bear  owjaa bear ik heb rene zijn muis trg gegeven want wij hebben daar niks meer aan he moeten maar ff een andere zien te pakken
|
|