Citeren19.03.20080 likes
lieve Wilma,jij ook welterusten meis,en je krijgt van mij een extra dikke kusss en knuffffffffffffffff voor jezelf en je moeder.
Dikke kusss en knuff Bonn,ik mis je meis
Dikke kusss en knuff Bonn,ik mis je meis
Advertise here!! |
Citeren19.03.20080 likes lieve Wilma,jij ook welterusten meis,en je krijgt van mij een extra dikke kusss en knuffffffffffffffff voor jezelf en je moeder.
Dikke kusss en knuff Bonn,ik mis je meis |
Citeren20.03.20080 likes hallo iedereen een hele leukedag vandaag en kus knuff voor iedereen hoor en ![]() |
Citeren20.03.20080 likes jij ook lieve Bear,wat ben je trouwens momenteel lekker actief op forum hahahaha,leuk hoor.Ik hoop dat naar omstandigheden alles goed met jou en je dochter gaat,dikke kusss en knuffff Bonn en een fijne dag ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.03.20080 likes met dochter en bear schiet niet echt op bonn
bear moest ff kijken als het echt beviel en ja nu is bear verkocht he ![]() |
Citeren20.03.20080 likes Weet ik lieve bear,doe rustig aan en weet dat ik er altijd voor je ben,daar waar het kan,geef je dochter een hele dikke knufff van mij,en ook voor jouw een hele dikke kuss en knufff Bonn |
Advertise here!! |
Citeren20.03.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..?
ik mis jou ook hoor bonn Hoe is het nou met jou..? Dikke kussssssssssss |
Citeren20.03.20080 likes tuurlijk weet ik dat van jou bonn je bent zelf echt we een leiverd hoor
kus knuff van ons |
Citeren21.03.20080 likes wilmaaaaaaaaa het gaat heel gestaag,maar loop weer een beetje zo goed als kwaad,dus nog steeds veel veel en veel rusten,fijne paasdagen en ik mis jou ook ,hele dikke kussss en knuffff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.03.20080 likes hey bonn wel opletten de volgende keer he kunnen we niet hebben
hopelijk ben je weer gauw de oude kus knuff ![]() ![]() |
Citeren22.03.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
das fijn maar wel veel blijven rusten he ik heb je ook weer trg gemaild sorry dat het lang duurde hoor maar hoe of wat lees je wel jij ook hele fijne paasdagen Dikke kussssssssssssssssss |