|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nou thanks lieve visser,waar heb ik dat aan te danken.maar nog even terugkomend op dat springen van die toren,laat ik eerst maar weer voorzichtig gaan oefenen met springen en dat doe ik nog steeds niet,gisteren wilde ik weer meedoen maar had veel last dus toch maar niet gedaan.
Ik heb vandaag weer lesgegeven en ik was zo blij en de kindertjes ook,heb tekeningen gekregen omdat ze me toch wel gemist hadden.Het lesgeven is mijn lust en mijn leven naast mijn gezin om.Dikke kussss en knuffff lieve visser,en jij bent ook zeker een supergoed en fijn en hartverwarmend mens.    Fijn weekend trouwens |
Anonymous Undefined 65739 berichten heerlijk toch dat je met zo'n mens kan dollen jij ook fijn weekend kusssssssss en knuffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey bonn sringen maar bear doet wl een poging om jou op te vangen hoor is toch wel een mooien oefening
en ja visser staat dan toch wel gek te kijken he je dat weer hebben gedaan    weet wel bon dat de kindertjes veel betekenen voor jou hoor iedergeval de mensen boven mij zijn top
dikke kus en knuff |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
goedenmiddag allemaallllllllllllllllll
jha ik ben weer lekker thuis ben gistermiddag weggegaan en ben vanmorgen weer thuis gekomen wou dat ik het hele weekend weg kon blijven maarjha heb nog zo veel dingen te doen en dat was ik bijna vergeten  maarjha ik heb wel een leuke dag gehad gister ging pas half 4 op bed en om 10 voor 7 waren we er al weer af
nou dikke kusssssssssssssssss allemaal |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten waar ben je dan geweest Wilma heb je hier niet gezien en is niet goed voor je zo kort slapen maar wens je fijn weekend kussssss knufffffffffff |
ik ben bij een vriendin geweest visser was wel heel gezellig hoor
achja visser vanavond gewoon wat vroeg op bed en dan komt het wel goed hoor
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi wilma hoop dat je gister je ff lekker heb kunnen onspannen
doe wel een beetje rustig he lieverd bear wil jou hier nog meer zien en spreken iedergeval bear is er als je hem nodig mogt hebben hoor
een fijn wekend en tot snel op  kus knuff |
heej bear
jha dat heb ik wel hoor heb ook me haar geverfd  tis nu heel anders en ook wel ff wennen hoor maarjha ik ben er nu wel weer en voel me wel iets beter het heeft me wel goedgedaan  ff een nachtje weg van huis ff totaal iets anders enne ik doe ook altijd wel voorzichtig hoor  kussssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja wilmaa hoorde het van je op de chat
leuk hoor je zou er echt wel weer top uitzien
fijn te horen dat je jezelf iets beter voelt hu ja weet wel dat je voorzichtig bent hoor dikke kusknuff |
|