Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren28.03.20080 likes
nou thanks lieve visser,waar heb ik dat aan te danken.maar nog even terugkomend op dat springen van die toren,laat ik eerst maar weer voorzichtig gaan oefenen met springen en dat doe ik nog steeds niet,gisteren wilde ik weer meedoen maar had veel last dus toch maar niet gedaan.
Ik heb vandaag weer lesgegeven en ik was zo blij en de kindertjes ook,heb tekeningen gekregen omdat ze me toch wel gemist hadden.Het lesgeven is mijn lust en mijn leven naast mijn gezin om.Dikke kussss en knuffff lieve visser,en jij bent ook zeker een supergoed en fijn en hartverwarmend mens. Fijn weekend trouwens
Citeren28.03.20080 likes
heerlijk toch dat je met zo'n mens kan dollen jij ook fijn weekend kusssssssss en knuffffffffff
Citeren29.03.20080 likes
hey bonn sringen maar bear doet wl een poging om jou op te vangen hoor is toch wel een mooien oefening

en ja visser staat dan toch wel gek te kijken he je dat weer hebben gedaan weet wel bon dat de kindertjes veel betekenen voor jou hoor iedergeval de mensen boven mij zijn top
dikke kus en knuff
Citeren29.03.20080 likes
thanks visser en bear,jullie zijn ook top mensen die ik heel graag mag,fijn weekend en dikke kusss en knufff Bonn
Citeren29.03.20080 likes
goedenmiddag allemaallllllllllllllllll
jha ik ben weer lekker thuis ben gistermiddag weggegaan en ben vanmorgen weer thuis gekomen wou dat ik het hele weekend weg kon blijven maarjha heb nog zo veel dingen te doen en dat was ik bijna vergeten maarjha ik heb wel een leuke dag gehad gister ging pas half 4 op bed en om 10 voor 7 waren we er al weer af
nou dikke kusssssssssssssssss allemaal

Advertise here!!

Citeren29.03.20080 likes
waar ben je dan geweest Wilma heb je hier niet gezien en is niet goed voor je zo kort slapen maar wens je fijn weekend kussssss knufffffffffff
Citeren29.03.20080 likes
ik ben bij een vriendin geweest visser was wel heel gezellig hoor
achja visser vanavond gewoon wat vroeg op bed en dan komt het wel goed hoor
Citeren29.03.20080 likes
hoi wilma hoop dat je gister je ff lekker heb kunnen onspannen
doe wel een beetje rustig he lieverd bear wil jou hier nog meer zien en spreken iedergeval bear is er als je hem nodig mogt hebben hoor
een fijn wekend en tot snel op kus knuff
Citeren29.03.20080 likes
heej bear

jha dat heb ik wel hoor heb ook me haar geverfd tis nu heel anders en ook wel ff wennen hoor maarjha ik ben er nu wel weer en voel me wel iets beter het heeft me wel goedgedaan ff een nachtje weg van huis ff totaal iets anders enne ik doe ook altijd wel voorzichtig hoor

kussssssssss
Citeren29.03.20080 likes
ja wilmaa hoorde het van je op de chat

leuk hoor je zou er echt wel weer top uitzien

fijn te horen dat je jezelf iets beter voelt hu ja weet wel dat je voorzichtig bent hoor dikke kusknuff

Adverteer hier