Citeren22.03.20080 likes
Bonneke en Wilmaaaa ook fijne paas en doe kalm aan...wilmaa dikke kus he...denk aan jou en je ma..

Advertise here!! |
Citeren22.03.20080 likes Bonneke en Wilmaaaa ook fijne paas en doe kalm aan...wilmaa dikke kus he...denk aan jou en je ma.. ![]() |
Citeren22.03.20080 likes thnxx babs jij ook hele fijne paasdagen he en zal proberen rustig te blijven ![]() enne bonn ik heb je trg gemaild hoor Dikke kusssssssssssssssss bonneke en babsie |
Citeren23.03.20080 likes Wilma,ik kreeg een blanco mailtje niets te zien dus misschien wil je nog een keer mailen solly.
Ennuh brother hoezo beter opletten hahahah ik heb wel goed opgelet,alleen verkeerd geland maar de salto was perfect........ bijna hahahaha Babs,bear,en WIlma dikke kusss en knuffff en trusten,mis jullie ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.03.20080 likes ow wat raar bonneke
nou dan zal ik het nog maar een keer doen want had een hele tekst getypt raar...dat die weg is :S maarjha ik mail je nu meteen nog een keer ![]() Dikke kussssssssssssssssssssssss bonnneke mis jou ook |
Citeren24.03.20080 likes hey bonn fijne feestdagen he en eitjes goed verstopen kus knuff lieverd en tot gauw op kletsen.com lieverd |
Advertise here!! |
Citeren24.03.20080 likes thanks lieve bear en Wilma,dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren24.03.20080 likes bonnekeeeeeeeee hoe is het nou...?
Dikke kusssssssssssssm mis je |
Citeren24.03.20080 likes graag gedaan bonn iets leuks mag je de meden mens ook wel zeggen he
kus knuff tot snel he ![]() ![]() |
Citeren25.03.20080 likes Wilma ik dacht dat het beter ging,maar heb helaas weer veel pijn en ik begrijp niet zo goed waarom,ik rust zoveel,maar het zal wel tijd nodig hebben,maar die heb ik niet meer want ik wil weer zo graag lesgeven en sportennnnnnnnnnnnnnnnnnn ik mis jou ook meis,dikke kuss en knufff Bonn
Bear jij ook thanks en een hele dikke kusss en knufff,hoe is het met je en je dochter? |
Citeren25.03.20080 likes Wilma ik heb helaas je mail niet ontvangen,ik weet niet of je die alweer verstuurd hebt maar heb niets ontvangen,dikke kusss en knufff Bonn |