Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren12.03.20080 likes
bonn ik ben hierrrrrrrrrrr en jij mis jou ook kussssssssssssssssssssssss
Citeren12.03.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaa en ik ben ook hier hahahahahaha kussssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffff
Citeren12.03.20080 likes
bonn ik ben nou ook hier maar ga nou bed in kussssssssssssssssssssssssss slaap lekker voor straks enne hoe is het nou....? ik mail je morgen nog ff

kussssssssssssssssssssssssss
Citeren12.03.20080 likes
Is goed lieve WIlma,wacht ik je mailtje wel af,het gaat hier langzaam en ben het nu al goed zat en verveel me.IK heb nog veel pijn en doe maar rustig aan en ga veel rusten.
Ik ga dus ook zo slapen,welterusten lieve Wilma dikke kusss en knufff Bonn
Citeren13.03.20080 likes
Lieve Bonneke,
mailtje krijg je sowiezo vandaag
snap dat je het goed zat bent krukken lopen is echt niet leuk
en je gaat je dan ook indd vervelen want veel dingen die je normaal doet kan nou opeens nie allemaal meer en je zult zeker ook wel last hebben van je handen als je veel op die krukken loop...dat had ik wel...krukken lopen is echt geen pretje Ik wens je heel veel sterkte en ondanks toch nog en fijne dag vandaag
Dikke kusssssssssssssssss

Advertise here!!

Citeren13.03.20080 likes
thanks lieve WIlma en welterusten en voor jou een fijne dag morgen,dikke kusss en knufff Bonn
Inderdaad heb ik last van me handen,en krijg last van mijn andere been omdat ik die veel meer belast door het andere been.Maar goed we gaan gewoon door maar voel me inderdaad half gehandicapt omdat je niet veel kan terwijl de meest simpele dingen zo gewoon zijn en die nu extra veel moeite kosten.
Citeren14.03.20080 likes
Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren15.03.20080 likes
Citeren15.03.20080 likes
fijn weekend allemaallllllllllllll
en yeahhhhhhhhhhhhhhhhh ons 1e puntje is binnen
we zijn van de 0 af nu
Citeren15.03.20080 likes
Wilmaaaaaaaaaaa gefeliciteerd meis harstikke goed zeg Jij ook een heel fijn weekend en een hele dikke welgemeende kussss en knufff Bonn

Adverteer hier