|
|
|
neej hoor bonn lach je nie uit  goedenmorgen trouwens
alles goed en lekker geslapen...?
hier gaat het wel en heb heeel slecht geslapen vandaar dat ik ook zo vroeg op forum ben...miss spreek ik je nog wel vandaag maar denk dat het vandaag niks word...fijne dag en gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter he  Dikke kussssssssssknuffffffffffff wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve Wilma,
thanks voor de felicitaties voor mijn dochter en het openen van de topic
Vervelend dat je slecht geslapen hebt en er al zo vroeg uit was maar helaas doe je daar niets aan,ik hoop ook je vandaag nog even te spreken of heel lang natuurlijk   Ik ben wel druk vandaag,omdat het weer donderdag is en op tijd moet eten omdat ik vanaaf weer gezellig met dochterlief ga springennnnnnnnnnnnnnnnnn,en mijn dochter is op tijd klaar met school,ze is tegen 14.30 thuis.
Maar goed mocht ik je niet weer spreken dan wens ik je toch een hele fijne dag toe,kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffff |
graag gedaan hoor bonneke
jij ook een hele fijne dag kussssssssknuffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten alvast welterusten lieve chatters,en Wilma een extra dikke knufffff en kussssssssssssss Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten kom hier wel niet zoveel meer op deze topic maar voor jou nu dus wel bonn we hebben het weer geweldig gehad na de welkomst in ankeveen waar een grote feestzaal is kregen we muziek programma en optreden van arie ribbens voor geschoteld na dat we ingeboekt hadden in hotel volendam in katswoude en gegeeten hadden was er een gezellige avond in hotel met muziek woensdag was er een excursie naar den helder naar fort kijk duin heel interesant om daar wat van te weten s'middags paar uur in volendam geweest en naar kaasboerderij klompenmakerij vlak naast hotel en vandaag terug naar ankeveen waar demostratie plaats vond en vanavond ondanks paar file's weer veilig thuis en nu op naar begin april naar berlijn kusssssssss knufffffffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve visser,fijn om te lezen dat jullie er weer zo van genoten hebben.
Waarom kwam je niet meer op deze topic dan??? want ik mis je hier,je hield immers de boel best draaiende kussssssssss en knufffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten komt wel weer en deze maand ook nog niet zoveel we gaan weer aan ondezoek en controle's beginnen bon morgen al naar den haag voor mriscan zal wel goed wezen met me ben ik niet bang voor maar moet het wel weer ondergaan kusssssss knuffffffff |
visserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr
welkom trg heb je gemist hoor blij te lezen dat je het leuk heb gehad  .....weetje visser woensdag beginnen wij weer met trainen en 23e hebben we 1e wedstrijd weer  Enne bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jou heb ik ook gemist hoor ennuh had je gister nog trg gemailt  maar dat had ik je volgens mij al gezegd...  Fijne dag allemaal Groetjes
xxxx wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve visser heel veel sterkte met al je onderzoeken,en ook voor het onderzoek van vandaag,kussss en knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten deze is weer achter de rug 11 februari uitslag halen dan 12 februari naar vader abraham show en 13 fefruari naar longarts en mijn fluiten tussendoor en ook nog lieve vriendin leren kennen kan niet op allmaal en te horen gekregen dat 2 ex chatters van hier een stel gaan worden is een kleintje op komst tenminste en wel bij ons boefje en nu stop ik met mededelen Visser |
|