Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren01.02.20080 likes
ow visser en welke ex kletsers zijn dat dan??? Ik moet ze dan bijna kennen,pleassssssssssss wil je het vertellen wie het zijn??
kussssssssssssssssss en knuffff Bonn
Citeren02.02.20080 likes
is eigenlijk wel grappig bonn jou te laten raden en als je goed leest moet je weten wie ons boefje was maar in de room is het ook bekend en zijn er meerdere die het weten en ik lig dubbel bonn is nieuwsgierig en ik heb een kaart gekregen dat ze al meer dan 3 maanden zwanger is hahahah kussssssss snufffffffff
Citeren02.02.20080 likes
heb me de hele dag suf gepraktiseerd ik weet het nog steeds niet maar wil het zo graaaaaaaaaaaaaaaaag weten wie o wie kan mij helpen?

kusssssssssssssssss en knufff Bonn
Citeren02.02.20080 likes
en het is zo bekend al bon zit te denken zal ik het nu zeggen of nog ff voor me houden heb wel met alle 2 op msn gesproken kaartjes gestuurd en ik was echt stomverbaasd ben je al wat wijzer bon jij dolt toch ook graag kusssssssss knufffffffffff
Citeren02.02.20080 likes
neuh ik ben niet zo slim vissser hahahahahahaah maar is het laura en haar vriendje????

kussssssssssssssss en knufffffffffffff

Advertise here!!

Citeren02.02.20080 likes
haha je gaat toch niet zeggen dat laura in verwachting is en dat is wat ik je wil vertellen wel
Citeren02.02.20080 likes
is een vruchtbare chat kussssssssss knufffffffff
Citeren02.02.20080 likes
nou vooruit zal de spanning er af halen het zijn renate en deepbleu en renate is al meer dan 3 maanden zwanger heb ze alle 2 op msn gesproken en ze gaan in hellevoetsluis wonen
Citeren03.02.20080 likes
whaaaaaaaaaaaaaa visser kweet het niet en ik ga nu maar liggen en nadenken over wie het toch zouden kunnen zijn.

Waarom kan ik niet zeggen dat laura het eventueel zou zijn,laura is al een hele volwassen meid hoor hahahahah kusssssssssssssss en knuffffffffffff en trusten alvast
Citeren03.02.20080 likes
owwwwwwwww maar dat is fantastisch,ik weet eerlijk gezegd alleen niet wie Renate is,jah de vriendin van Deep maar thanks kusssssssssssssssssss en knuffffff

Vinden hun het wel goed dat jij dit verteld?????

Adverteer hier