Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren03.02.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee de tekening is af
ik zal je hem sturen
Goedemorgen trouwens alles goed...?
heb gister echt een leuke dag gehad en was ook iets waar ik zooooooooooooooooooooo blij mee was maar dat vertel ik nog wel fijne dag vandaag

kussssssknuffffffffff wilma
Citeren03.02.20080 likes
goedenmorgen chatters er verschijnt geregeld bij profielen de foto van renate en renate is hier ook modje geweest en dat laura ouder is in doen en laten ben ik met je eens maar is toch niet meer nodig om als je 16 bent in verwachting te geraken laat ze van der jeugd genieten denk ook niet dat jij gelukkig zal zijn als je dochter op de leeftijd thuis zal komen dat ze in verwachting is natuurlijk help je der maar de jeugd is foetsie kusssssssss knufffffffffff
Citeren03.02.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alles goed hier harstikke druk geweest ,maar ben wel benieuwd naar wat je hebt gekregen waar je zooooooooooooooo blij mee bent,kusssssssssssss en knufffffffffffff en fijn dat je een leuke dag hebt gehad,tis je meer dan gegunt,maar dat weet je wel

Visser dat begreep ik ook wel dat je dat bedoelde maar jah als het zo is is het zo en dat ik er niet blij mee zal zijn lijkt me ook duidelijk maar stel het zou gebeuren en ze zou het willen houden,zou ik zeker voor haar zijn,kusssssss Bonn
Citeren03.02.20080 likes
maar laat ze maar van de jeugd genieten bonn

kusssssssss en knuffffffff
Citeren03.02.20080 likes
lieve visser dat doen we zeker,maar jah soms zit een ongelukje in een klein hoekje,maar we praten er heel veel over en ze weet dat ze het veilig zou moeten doen,kusssssssssssssssss en knufffffffff en welterusten

Advertise here!!

Citeren03.02.20080 likes
ik had mijn dochters snel aan de pil bonnn kusssssssss knufffffffff
Citeren04.02.20080 likes
Goedenmorgen,

Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,ik heb je nog niks gestuurd want ben gister in hhw geweest bij de carnaval was echt gaaf en volgend jaar ben ik daar het hele weekend en me tante zei zo gister dat ze dan zou zorgen dat chantal als ze wilt en ik dan op een van die wagens komen ik zal je het vanmiddag of morgen ff sturen moet vandaag tot 4 uur naar school dus weet nie of ik op de pc ben vandaag

Fijne dag Kusssssssssknufffffffffffff
Citeren04.02.20080 likes
Is goedddddddd wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar keigaaf ey dat je zo genoten hebt van de carnaval en dat je volgend jaar misschien op 1 van de wagens komt.
Ik hou zelf absoluut niet van de carnaval maar jah mijn twins dus wel ,dus automatisch raak je erbij betrokken door hun.Vorig jaar met carnaval heb ik meegelopen als begeleidster met de optocht en ik moet zeggen dat het ook wel iets heeft.Maak je niet druk om het mailtje meis,ik wacht rustig af,kusssssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffff
Ben vandaag ook niet veel hier omdat ik met dochter gezellig naar de Ikea ga,haar nieuwe slaapkamer hebben we gisteren afgemaakt en gaan vandaag nog spulletjes voor haar kamer kopen.
Jij ook een hele fijne dag lieve Wilma knuffffffffff en dikke mega kusssssssssssssssssss
Citeren04.02.20080 likes
oke bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
jha he in smoelenboek staan 2 foto's alleen dacht ik dat ik de datum goed had gezet en de tijd blijkt het jaartal niet te kloppen
maargoed fijn dat haar kamer af is dus nu de laatste spulletjes nog veel plezier bij ikea dan he bonn kussssssssssssssssknufffffffffffffffff
Citeren04.02.20080 likes
dankjewel lieve Wilma,dat zal wel lukken.

Kusssssssssss en knuffffffffffffff Bonn,leuke foto`s hoor in het smoelenboek

Adverteer hier