Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren27.01.20080 likes
ow jammer Wilma dat je niet zo te pakken hebt als donderdag,ik mag dat wel hahahahahahahaahha Hier gaat het ook goed,heb net de boel weer aan de kant,wat een weekend SUPER druk geweest en gehad,gisteren zijn we bezig geweest met dochter haar slaapkamer,is nog niet af maar het begin is er en het wordt erg mooi.
Vandaag 25 man visite gehad,en het was erg gezellig,mijn dochter wordt donderdag a.s. al 13 jaar.
Daarom vandaag haar verjaardag voor familie.NU ben ik moe en ga zo slapen,want morgen om 6.00 loopt de wekker af,welterusten en knuffffffffffff en kussssssssssssssssssssssss
Citeren28.01.20080 likes
jha was indd wel jammer bonn, maarjha had het ook nie de hele dag want werd later op de dag een beetje beroerd maar kon nog wel gewoon klieren en nou was ik op de scroll gister en was ik rick weer aant plagen en ik wou wat tekenen maar wist nie wat en nou ga ik rick natekenen nou eigenlijk beetje bewerken fijn dat je een leuk weekend heb gehad en je had het al gezegd jha dat je dochter de 31e jarig was ze is mar 2 dagen voor mij jarig Ik wens je een hele fijne dag toe vandaag denk nie dat ik je op de scroll tref want heb nieuwrooster en moet vandaag tot 4 uur dus maarjha een hele fijne dag en Dikke kusssssssssssssssknufffffffffffffffff en groetjes van mij
Citeren28.01.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa een dikke kussss en knuffff van mij omdat je zo lange dag hebt,Bonn

Ennuh Wilma maak je geen zorgen hahahahaha ik neem het klieren van Rick wel van je over hahahahahahahahahahah
Citeren28.01.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee thnxx jij ook een dikke kussssssss en knufffffffffff omdat ze zo'n lieverd bent en het klieren van rick over heb genomen weetje wat ik moest doen bonn...?
nou ik moest kinderen van groep 8 moest ik vanalles vertellen en heb dus de hele dag handel en administratie gedaan dat was in begin wel leuk maar later word het wel heeeeeeeeeeeel erg saai en nou krijgen we dat de rest van de week ook maar dan alleen de ochtend
Citeren29.01.20080 likes
goedenmorgeeeeeeeeeeeee allemaal

allemaal een fijne dinsdag toegewenst

xxx wilma

Advertise here!!

Citeren29.01.20080 likes
Ey lieve Wilma jij ook een hele goeiemorgen en een hele fijne dinsdag gewenst.
Lekker balen gisteren voor je,maar jah wat doe je eraan he? Maar goed ik hoop voor jou dat de dinsdag een beetje leuker voor je wordt.kussss en knufff Bonn
Citeren29.01.20080 likes
heej lieve bonn,
nou was nie zo erg als gister was vandaag maar tot 12 uur en morgen ook tot 12 uur en dan donderdag wel de hele dag en virjdag waarschijnlijk ook nog vandaag stelde ze niet zo veel vragen dus viel mee...hoe was jou dag.....?

kussssknufffff wilma
Citeren29.01.20080 likes
Ow gaat wel.had vanochtend om 8.30 al een fikse discussie met de huisarts over mijn zoontje maar dat vertel ik je nog wel,maar had er wel de hele dag last van.

Fijn dat het vandaag beter was en ging dan gisteren,fijne avond en dikke kusssssssssssssssss en knuffffffffffffffffff Bonn
Rick heb ik niet kunnen pesten hahahahaha omdat hij er niet was maar hoorde al dat hij vanochtend was opgehaald door zijn dinnetje hahahahaha
Citeren30.01.20080 likes
lieve bonneke,
en hele goede morgen hier gaat het ook wel redelijk
voel me nie helemaal top.......me moeder denkt ook dat ik ziek begin te worden nou dat hoop ik eigenlijk helemaal niet en vooral nu niet........en over dat spreken we elkaar nog wel......ik denk dat je me mail ook nie gehad heb want ging volgens mij ffies wat mis maarjha hoor het wel......fijne dag vandaag

kusssssssssss knufffffffffffff wilma
Citeren30.01.20080 likes
Lieve Wilma,pas goed op jezelf,ziek is ziek maar inderdaad ik hoop het ook niet voor jou.

Over 3 dagen ben je jarig en dat zou wel heel erg balen zijn als je dan op je bed ligt ziek te zijn.Dus meis bij deze een hele dikke knuffff en kussss.
Ik heb inderdaad geen mail gehad van je,dus als je wil stuur hem nog maar eens een keer okey
Hoe is het met Laura trouwens weet je dat,ik zie haar eigenlijk helemaal niet op dit moment?

Adverteer hier