Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren24.06.20110 likes
inderdaad freak, ik zal hem vast klaar leggen Maar ik wens je een fijn weekend, morgen nog even werken en dan heb ik ook weekend, dikke kus en knuf
Citeren24.06.20110 likes
Bonn.
Hey jij ook een fijn weekend he.
Dikke kuss, knuff
Citeren24.06.20110 likes
dank je wel freak, en jij nog een fijne avond, kussie en knuffie
Citeren26.06.20110 likes
goedenavond, en ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad.............morgen en overmogen wordt het very hot Morgen ben ik vrij maar dinsdag mag ik werken, maar 33/34 graden hoeft van mij niet hoor, maar goed we zullen genoeg drinken meenemen en rustig aan doen, kussie en knuffie en voor iedereen een hele fijne werkweek
Citeren26.06.20110 likes
Heey Bonn, het wordt indd heeeeeeeel ferry hot
Ik geloof dak morgen maar heel vroeg begin......
Jij ook een hele fijne werk week......
Dikke kussss, knufffffff

Advertise here!!

Citeren26.06.20110 likes
dank je wel lieve freak, ik kan niet bepalen wanneer ik begin, wij lopen op het heetste moment van de dag is huismoeder mishandeling Maar ja ik zorg dat ik genoeg water mee heb, en gewoon rustig aandoen, maar vind het te warm hoor................om te lopen maar ik red het wel......
Citeren26.06.20110 likes
Gelukkig mag ik zelf mijn tijd bepalen, als het uit zonderlijk warm weer is.....dus, dat wordt het morgen.
Dus als het egt warm wordt, zit ik lekker in mijn achter tuintje in mun bloote barst achte een lekker koud pilsje
Citeren26.06.20110 likes
als de post er niet eerder is kan ik ook niet eerder beginnen he, maar het ergste vind ik dat je met extreem warm weer niet eens een hemdje aan mag, ik heb een fatsoenlijk hemdje en niet te laag, maar mag niet, we moeten dienskleding aan, ik begrijp het enerzijds wel maar anderzijds ook weer niet, maar ik blijf gewoon rustig en probeer gewoon niet met 2 uur klaar te zijn
Citeren26.06.20110 likes
Okeej....gewoon rustig aan doen dan met dit weer, Bonn. Dan houd jij het langst vol.
Maar je mag tog wel een paar knoopies extra los doen, met dit weer Bonn.?
Citeren26.06.20110 likes
nee ook niet, want dan loop ik in mijn bh, dus dan kan ik net zo goed mijn bikini aantrekken maar ik ga slapen, bonn is moe, welterusten dikke kus en knuf lieve chatvriend

Adverteer hier