Citeren24.06.20110 likes
inderdaad freak, ik zal hem vast klaar leggen

Maar ik wens je een fijn weekend, morgen nog even werken en dan heb ik ook weekend, dikke kus en knuf

Advertise here!! |
Citeren24.06.20110 likes inderdaad freak, ik zal hem vast klaar leggen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.06.20110 likes ![]() ![]() ![]() Hey jij ook een fijn weekend he. Dikke kuss, knuff ![]() |
Citeren24.06.20110 likes dank je wel freak, en jij nog een fijne avond, kussie en knuffie ![]() |
Citeren26.06.20110 likes goedenavond, en ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad.............morgen en overmogen wordt het very hot ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.06.20110 likes Heey Bonn, het wordt indd heeeeeeeel ferry hot ![]() ![]() ![]() Ik geloof dak morgen maar heel vroeg begin...... ![]() Jij ook een hele fijne werk week...... ![]() Dikke kussss, knufffffff ![]() |
Advertise here!! |
Citeren26.06.20110 likes dank je wel lieve freak, ik kan niet bepalen wanneer ik begin, wij lopen op het heetste moment van de dag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.06.20110 likes Gelukkig mag ik zelf mijn tijd bepalen, als het uit zonderlijk warm weer is.....dus, dat wordt het morgen. ![]() Dus als het egt warm wordt, zit ik lekker in mijn achter tuintje in mun bloote barst achte een lekker koud pilsje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.06.20110 likes als de post er niet eerder is kan ik ook niet eerder beginnen he, maar het ergste vind ik dat je met extreem warm weer niet eens een hemdje aan mag, ik heb een fatsoenlijk hemdje en niet te laag, maar mag niet, we moeten dienskleding aan, ik begrijp het enerzijds wel maar anderzijds ook weer niet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.06.20110 likes Okeej....gewoon rustig aan doen dan met dit weer, Bonn. Dan houd jij het langst vol. ![]() ![]() Maar je mag tog wel een paar knoopies extra los doen, met dit weer Bonn.? ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.06.20110 likes nee ook niet, want dan loop ik in mijn bh, dus dan kan ik net zo goed mijn bikini aantrekken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |