Citeren28.06.20110 likes
Heey Bonn.....kun jij het nog beetje uit houden met deze hitte?
Advertise here!! |
Citeren28.06.20110 likes Heey Bonn.....kun jij het nog beetje uit houden met deze hitte? |
Citeren28.06.20110 likes ik ben er hondsberoerd van geweest, van die hitte, ik hou wel lekker van warm weer, maar dit was echt niet fijn hoor, heb liters water gedronken, en toen ik thuis kwam heb ik eerst mijn kleren uitgegooit en koel in de keuken gezeten, en ben toen gaan douchen, maar ja douchen heeft niet zo heel veel zin. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ennuh freak af en toe eruit of uren in de brandende zon lopen met 35 graden, dat is fijn ![]() |
Citeren28.06.20110 likes Heey Bonn, wat ben jij vroeg weg vanaaf hier...... ![]() Maar jij heb gelijk, uren in de brandende zon lopen is ook niet nix... ![]() Heey , op kraam versite, wie is de gelukkige die je gaat bezoeken? Douchen heeft wel zin met dit weer, maar moet je wel met koud water douchen.... ![]() ![]() Maar morge wordt het een stuk minde warm.... ![]() Dikke kuss, knufff ![]() ![]() |
Citeren29.06.20110 likes Heey Goeiemorgen allemaal,Wens iedereen een fijne dag.
Bonn, Yoehoe ben je al wakker, wordt niet zo warm meer vandaaag ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.06.20110 likes als is iemand bevallen van de springgroep, dus daar zijn we heen geweest en het was gezellig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren29.06.20110 likes goedenavond, en ik wens iedereen een fijne nacht toe, en morgen weer gezond op ![]() ![]() |
Citeren29.06.20110 likes Jij ook een fijne nacht gewenst, Bonn.
En morgen gezond weer op he, ![]() Dikke kussiessss, knuffiesssss ![]() |
Citeren30.06.20110 likes zo ik ben weer gezond uit mijn bed gekomen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.06.20110 likes Mooi zo, Bonn.
En nu nog zorgen dat je de dag gezond door komt. ![]() ![]() ![]() ![]() Dikke kusssss ![]() ![]() |
Citeren30.06.20110 likes hahahahaha ik ben de halve dag al gezond doorgekomen, nu jij nog freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |