Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren18.06.20110 likes
Heey Bonn.......jij ook een leuk weekend gewenst.
Heb gister de hele dag in bed gelegen.... heb iets verkeerd gegeten vrees ik..maar goed,,vandaag weer iets beter.
Dikke kuss, knuff
Citeren19.06.20110 likes
Heey Bonn,,,ik ga mun nest in, wens jou een hele fijne werk week.
Dikke kuss, knuffie....
Citeren20.06.20110 likes
goeiemorgen allemaal en ik wens jullie allemaal een hele fijne werkweek toe, dikke kus en knuf
Citeren20.06.20110 likes
bonn ,ik ben zo triest
kom chat niet op ,sneu he
zou het weer aan my liggen ?
ik heb ook nergens verstand van
snik snik snik
Citeren20.06.20110 likes
lieve koffie, nee ligt niet aan jou, maar ik denk dat jij je rekening niet betaald en dat ze je afsluiten of zo Maar niet getreurd, blijkbaar kan je er weer op, heb de energie maatschappij even gebeld en gesmeekt of ze je weer aan willen sluiten

Advertise here!!

Citeren20.06.20110 likes
Heey Bonn.....leuke dag gehad?
Ik wel, morgen nog werken en dan heb ik al weer weekend
Woesndag dingen regelen voor mijn verjaardag op donderdag, en vrijdag en zaterdag....
Citeren20.06.20110 likes
dat je daar allemaal nog plannen voor maakt, voor je verjaardag, misschien ben je donderdag al vader, heb je daar nog wel aangedacht, Ana is al 3 dagen overtijd, dus plan niet teveel zou ik zeggen, maar succes, en nog een fijne avond, dikke kus en knuf
Citeren20.06.20110 likes
Volgens mijn berekeningen is ze de 17-de juli uit gerekend,, dus niet overtijd Bonn....
Dikke kussssss
Citeren20.06.20110 likes
ow juli, het gaat echt goed met me, en ik word echt dement, ik dacht dus 17 juni sorry dikke kus en knuffel en welterusten, want ik ga slapen nu
Citeren22.06.20110 likes
Heey Goeiemiddag, Bonn.
Lekker geslapen?
Ik niet, heb super slecht geslapen
Kan zijn dak weer een jaartje ouder wordt,

Adverteer hier