Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren22.06.20110 likes
Morgen kom ik niet heb toevallig een verjaardag van een hele speciale persoon dus wens morgen een hele fijne dag gewenst Bonn en Freak,maar ben misschien vanavond nog op de topic

zoennnn en handdd

Citeren22.06.20110 likes
Heey wolf, woorden schieten me te kort,, vind het toppie van je dat jij me een speciaal persoon vindt
( Ben namelijk morgen ook jarig..... )
Hands wolf......
Citeren22.06.20110 likes
Freak er zijn ook andere pp die ook erg belangerijk zijn daar ben jij er ook een van maar dat zie jewl op forums
Citeren22.06.20110 likes
wolf Maar leuk dat je weer eens komt kijken hier, ik wens je nog een fijne avond en voor morgen een fijne verjaardag, maar snap je die opmerking niet van freak, hij dacht dat je zijn verjaardag bedoelde, want freak is morgen jarig
Citeren22.06.20110 likes
Ja dat klopt Bonnie,hij had een mailtje geschreven op forums,maar er zijn nog meer personen jarig ,morgen dus Freak en .... en .....,dat zie jullie morgen wel in de ochtend,prettige avond

Advertise here!!

Citeren22.06.20110 likes
is goed wolf, dacht dat je het niet wist, dus vandaar maar veel plezier dan morgen, welterusten dikke kus en knuf
Citeren22.06.20110 likes
We toch nog ff kletsen op de topic Bonn zou wel gezellig zijn,want Freak is er ook...

PS jij ook morgen een fijne dag gewenst zoennn
Citeren23.06.20110 likes
wolf, ik begrijp dat je gezellig wilde kletsen, maar soms is het voor mij bedtijd Goeiemorgen bij deze en ik wens je een hele fijne verjaardag van je zoontje toe, kussie en knuffie
Citeren24.06.20110 likes
goeiemorgen allemaal en ik wens je een fijne dag toe, geniet van de regen want in het weekend wordt het weer heel anders, het wordt zomer
Citeren24.06.20110 likes
Indd, wordt weer bikini weer, Bonn.....

Adverteer hier