Citeren22.06.20110 likes
Morgen kom ik niet heb toevallig een verjaardag van een hele speciale persoon dus wens morgen een hele fijne dag gewenst Bonn en Freak,maar ben misschien vanavond nog op de topic
zoennnn en handdd

zoennnn en handdd

Advertise here!! |
Citeren22.06.20110 likes Morgen kom ik niet heb toevallig een verjaardag van een hele speciale persoon dus wens morgen een hele fijne dag gewenst Bonn en Freak,maar ben misschien vanavond nog op de topic
zoennnn en handdd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.06.20110 likes Heey wolf, woorden schieten me te kort,, vind het toppie van je dat jij me een speciaal persoon vindt
( Ben namelijk morgen ook jarig..... ![]() Hands wolf...... ![]() |
Citeren22.06.20110 likes Freak er zijn ook andere pp die ook erg belangerijk zijn daar ben jij er ook een van maar dat zie jewl op forums ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.06.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.06.20110 likes Ja dat klopt Bonnie,hij had een mailtje geschreven op forums,maar er zijn nog meer personen jarig ,morgen dus Freak en .... en .....,dat zie jullie morgen wel in de ochtend,prettige avond ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren22.06.20110 likes is goed wolf, dacht dat je het niet wist, dus vandaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.06.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS jij ook morgen een fijne dag gewenst zoennn |
Citeren23.06.20110 likes wolf, ik begrijp dat je gezellig wilde kletsen, maar soms is het voor mij bedtijd ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.06.20110 likes goeiemorgen allemaal en ik wens je een fijne dag toe, geniet van de regen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.06.20110 likes Indd, wordt weer bikini weer, Bonn..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |