Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren30.05.20110 likes
ja hartstikke leuk dag gehad, was alleen veels te warm eigenlijk om in de stad te lopen pfff echt very hot Ik heb alleen maar een zwart shirtje gekocht voor mij zelf, maar mijn dochter heeft gekeken naar gala jurk voor als ze geslaagd is, horen we volgende week, dus spannend, ze heeft dingen voor in haar gekocht, nagellak, 2 broeken en een adidas jasje Ook hebben we nog een hapje gegeten in de stad Maar ik wens je nog een fijne avond, welterusten, dikke kus en knuf
Citeren30.05.20110 likes
.....Bonn.
Hou jij me op de hoogte over de uitslag van dat examen?
Dikke kuss, knuff..........
Citeren30.05.20110 likes
ja hoor uiteraard freek, het zal erop of eronder zijn, het hangt eigenlijk van 1 vak af, dus wordt echt heel spannend, volgende week donderdag krijgt ze de uitslag, dikke kus en knuf en welterusten, want ik ga slapen, ben doodmoe van het geslenter in de stad en die hitte
Citeren30.05.20110 likes
Tis altijd spannend, zoiets.
indd dat geslenter,,,,, wordt je alleen maar moe van.....
Maar slaap lekker, en morgen gezond weer op.
Dikke kussssssss.
Citeren31.05.20110 likes
goeiemorgen freek en alle anderen, ik wens jullie een fijne regenachtige dag toe

Advertise here!!

Citeren31.05.20110 likes
Thnx he, Bonn.

Btw...ook een goeie middag.
Maar het is al droog hier ....
Citeren31.05.20110 likes
freek, graag gedaan, hier is het ook droog geworden, het was wel lekker om te fietsen, maar ben alweer klaar, dus even douchen zo en lekker genieten van mijn vrije middag, kussie en knuffie
Citeren31.05.20110 likes
Heey lieve Bonn,,, jij bent tog niet boos op mij, he?
Omdat je gister zo snel weg was?
Citeren01.06.20110 likes
ik boos op jou, nee joh ik zou niet durven, als ik wel boos zou zijn hoor je het wel hoor, zo ben ik niet, sorry dan dat ik zo snel weg was, maar rond dat tijdstip moet ik echt gaan slapen anders wordt het lastig voor me om er smorgens uit te komen, eigenlijk is het al te laat
Citeren01.06.20110 likes
Okeej, Bonn.
Fijne dag .....geniet van het mooie weer. Spreek jou vanaaf wel in het cafee, of op forum.....
Dikke kussss, knuff

Adverteer hier