Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren05.06.20110 likes
goeiemorgen lieve kletsers, ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag toe, kussie en knuffie
Citeren07.06.20110 likes
goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een hele fijne dag toe, kussie en knuffie
Citeren08.06.20110 likes
Goeiemorge allemaal. iedereen een mooie dag gewenst.
Maak er iets mooi,s van........
En Bonn......vanaaf wil ik wel hoelahoep wippen....
Doei doei, dikke kusssss
Citeren08.06.20110 likes
ja hallo freek jij bepaald niet wanneer er gewipt wordt
Citeren09.06.20110 likes
goeiemorgen en ik wens jullie allemaal een super fijne en zonnnige werkdag en of schooldag toe

Advertise here!!

Citeren09.06.20110 likes
Goeiemiddag, Bonn.....Jij ook een fijne dag....
Citeren10.06.20110 likes
FF een vraagje aan jou Bonn......heb ik iets verkeerds gedaan....omdat jij nix meer zegt
Citeren10.06.20110 likes
freek??? hoe kom je daar nu bij, een onzeker persoontje of zo???? Geen gekke dingen denken joh, maar ik was gisteraaf moe en ben naar bed gegaan en ja dat jij nadat ik geweest bent nog reageerd kan ik niet helpen, maar hou nog van je als dinnetje hoor, dus geen zorgen, ben zeker niet boos, moet je wel meer voor doen hoor, ben niet zo snel boos Kijk ik heb meer te doen dan kletsen....
Citeren10.06.20110 likes
Okeej, Bonn...sollie dat ik het vroeg....maar ben blij dat je mijn chatdinnetje nog bent.
Wens jou een fijne dag, en we zien elkaar mis wel weer in cafee alla kletsen vanaaf.
Dikke kuss, knuffff
Citeren10.06.20110 likes
Hey Bonn,,mogt jij vanaaf niet komen, wens ik jou een leuk weekend, en een mooi pinksteren.
Dikke kuss,knuff

Adverteer hier