Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.05.20110 likes
Heey Goeiemiddag, Thnx Bonn.
Is wel redelijk goed gegaan bij de tand arts,bedoeling was om er 2 tanden er uit te halen, maar eentje zat zo vast da ze daar lang werk aan hadden, dus hebben ze er een laten zitten, die wordt in juni getrokken
Heb er wel pijn aan nu......
Citeren26.05.20110 likes
nou lekker kan je gaan zenuwen tot juni, en daar komt die tand niet losser van te zitten hoor.
Maar ik herken dit wel, dat heb ik ook eens gehad, die zat ook heel erg vast, en maar beuken in mijn mond, mijn mond was helemaal blauw en beurs van dat gebeuk, en toen dacht ik weer gevoel te krijgen in mijn gezicht, dus ik ging een broodje eten, bijt ik van ellende ook nog een tand door mijn lip, zag er niet uit de volgende dag, men dacht dat ik mischandeld was of zo, maar dat heeft de tandarts gedaan
Citeren27.05.20110 likes
Hey, Goeiemorge Bonn,
Het is een vrouweljke tandarts, die beukt niet zo hard, Bonn.
Citeren27.05.20110 likes
ow kunnen vrouwen niet beuken volgens jou? Maar een hele goeiemorgen en ik hoop dat je ondanks je pijn toch wel een beetje heb kunnen slapen. Ik wens jou en alle andersn alvast een fijn weekend
Citeren27.05.20110 likes
Bonn...
Jij ook een fijn weekend. kusss.

Advertise here!!

Citeren27.05.20110 likes
dank je wel freek, jij ook een fijn weekend Hoe is het nu met je mond?...
Citeren27.05.20110 likes
Heey Bonn, goed hoor mag alles weer doen met mun mond.

Thnx voor je belangstelling
Citeren27.05.20110 likes
mocht je van de tandarts niet alles meer doen dan met je mond? lekkere tandarts heb je dan, dat bepaal je toch zelf Maar graag gedaan hoor, welterusten dikke kus en knuf
Citeren27.05.20110 likes
Ja , maar ik had geen gevoel meer in mun mond. en dat heb je wel nodig.
truste, slaap lekker.
Dikke kuss,knuffff
Citeren28.05.20110 likes
ow is dat zo, wat stop jij dan allemaal in je mond dan? Maar een hele goeiemorgen en alle anderen, en ik wens jullie een fijn weekend, kus en knuf

Adverteer hier