Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren01.06.20110 likes
hahahahah oke freek, deal, maar ik maak het niet laat vanavond want morgen verjaardag van mijn nichtje in Eindhoven, en dat wordt een hele lange dag, 6 uur reistijd heen en terug, dus ga op tijd naar bed. maar drink er vanavond maar eentje op mij anders
Citeren01.06.20110 likes
Ik vrees dat koffie, en ik er wel meer drinken dan eentje, Bonn.
Heey, leuk, je nichtje jarig.....feliciteer haar dan even van mij.
Mak er een mooie dag van morgen, Bonn........Dikke kuss, knuff
Citeren01.06.20110 likes
lieve freek, komt helemaal goed, het weer wordt goed en ik ben er klaar voor, mijn nichtje wordt alweer 5 jaar Maar het is een lange reis helaas, maar we maken er weer een leuke en fijne dag van, fijne avond nog en dikke kus en knuf en welterusten voor zometeen
Citeren01.06.20110 likes
Jij ook voor straks , lekker slapen.///\\\ en morgen gezond weer op.
En een leuke dag morge. en geniet er van.... van dat feestje.
Doei doei.........kuss, knuff
Citeren01.06.20110 likes
komt helemaal goed freek, welterusten en nog een fijne avond, kussie en knuffie
Ana moet nog een week of 2 toch, alles nog rustig?

Advertise here!!

Citeren01.06.20110 likes
nee. 2-de week van juli.
Als ik het goed heb uit gerekend.
Citeren01.06.20110 likes
nou vorige week zei je nog dat ze 3 weken moest, en we zijn nu een week verder, dus dan nog 2 weken toch? Maar goed het zal wel, jij was erbij, ik niet Maar heel veel sterkte voor jou en Ana en ik loop dat alles goed zal gaan verlopen met de bevalling
Citeren02.06.20110 likes
goeieavond en ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad, ik wel, we hadden een verjaardag en het was super mooi weer in het mooie Brabant
Citeren03.06.20110 likes
Heey Bonn, hoop niet dat jij dat mooie weer heb mee genomen , want wij gaan ook naar brabant dit weekend
Heb een toffe dag gehad gister..
Citeren03.06.20110 likes
freek, dat heb ik lekker wel, lekker puh Maar Brabant is zo mooi, en ook de gastvrijheid is zo enorm, maar ik hoop dat jullie net zo zullen genieten als ik dat gisteren heb gedaan, geniet ervan, het is jullie gegunt, dikke kus en knuff

Adverteer hier