Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren21.01.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaa hoe is het met je en je hand??? Kusssss en knufffff Bonn en ik mis je
Citeren21.01.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeee
het gaat wel goed hoor
ben alleen erg chagerijnig weet al een aantal tijden
van nieuwe rooster en tis een rotrooster gwn
ik misss jou ook

Dikke kusssssssss en knufffffffffff wilmaa
Citeren21.01.20080 likes
wilma jah kan je helaas niets aan doen maar hou je haaks kussssssssssssssssssssssss en knufffffffffffff en hoop je snel weer te spreken hier
Citeren21.01.20080 likes
neej weet ik ook wel bonn,
maar we hadden net zo mooi rooster
en dan moeten hun er weer in trekken
zelfs een aantal leraren lopen te klagen en dan de leraren die wij vandaag gehad hebben
Citeren21.01.20080 likes
ik begrijp het ook wel Wilma heb het ook constant met mijn dochter,loop je dingen onder andere sport erop aan te passen en dan paar maanden later weer een ander rooster,maar zet me er gewoon overheen,kussssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren22.01.20080 likes
jha indd bonn
zoals nou ook moet ik waarschijnlijk voetbal op maandag afzeggen
want die training zou vervroegd worden en als ze dat doen kan ik er nie bijzijn want dat moet ik me gewoon teveel haasten
maarjha nog goedenmorgen trouwens
me humeur is wel beter maar nie zo heel erg
hebben nog een rotfoontje gehad gisteravond ook maargoed
fijne dinsdag allemaal

kusssss en knuffffffffff wilma
Citeren23.01.20080 likes
lieve Wilma,het zit je allemaal ook niet mee,ook de start voor het nieuwe jaar niet.
Je weet het meis je mag me ten aller tijde mailen,ook over het foontje die je gisteren heb gehad,wens je heel veel sterkte in ieder geval,dikke kusssss en knuffffff Bonn
Ondanks alles wens ik jouw en alle andere lieve chatters een hele fijne dag toe,
Citeren24.01.20080 likes
Een hele goeiemorgen en een hele fijne dag toegewenst,kusss en knufff Bonn
Citeren24.01.20080 likes
mrammmmmmmmmmmmmmmm zie je het allemaal bonnekeeeeeeeeeeeeeeeee hahahhaahah wippppppppppppppppppppppppppppp kusssss
Citeren24.01.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hoe is het met jou.....?
met mij wel goed hoor heb heel goed geslapen en ben erg vrolijk
sommige zeggen dat ik een beetje irritant ben af en toe marjha ze zitten nog tot half 3 met me opgescheept maare dat van die foon mail ik je wel

Kusssssssssssssssssssknuffffffffffffffffffff wilma

Adverteer hier