Citeren04.03.20110 likes
goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen een fijne vrijdag toe, en voor degenen die al weekend hebben, alvast een heel fijn weekend, dikke kus en knuf

Advertise here!! |
Citeren04.03.20110 likes goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen een fijne vrijdag toe, en voor degenen die al weekend hebben, alvast een heel fijn weekend, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren04.03.20110 likes Wens jou ook een fijne vrijdag, en als je er aan toe bent, ook een fijn en mooi weekend.....Bonneke. ![]() ![]() ![]() Kuss,knuff. ![]() |
Citeren04.03.20110 likes ik ben bijna aan weekend toe, morgen nog even werken en dan heb ik 2 dagen vrij..................maar een fijne avond lieve freek en alle anderen, en voor zometeen welterusten en slaap lekker ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.03.20110 likes Je zult nu wel in dromenland zijn,Bonneke. ![]() ![]() ![]() Slaap lekker..... ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.03.20110 likes ik zat toen inderdaad in dromenland freek, en ga zo weer verder met mijn dromen........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren05.03.20110 likes Heey Bonn.....hoop dat jij lekker droomt ![]() Wens jou een leuke,mooie zondag......en slaap lekker..........truste. Dikke kuss,knuffies. ![]() ![]() |
Citeren06.03.20110 likes dank je wel freek, ik hoop dat jij ook lekker hebt geslapen, waarschijnlijk lig jij nog op 1 oortje, maar ik ben er al 2 en half uur uit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.03.20110 likes Mogge schatje
Alles wel de zon is op Bonn ga jullie vandaag wat leuks doen,wij wel naar de HISWA in A.'Dam dat is beren gezellig bijna elk jaar is zo veel te doen,maar ja jullie wonen ver weg of kijk eens op die site is best leuk en misschien hebben jullie wel een boot gekocht ![]() ![]() ![]() zoennnnnnn |
Citeren06.03.20110 likes Ja hoor Bonnn, ik heb lekker geslapen, en toen jij dat berichtje typte, lag ik indd ergens op met mijn ene oor. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar waarom ben jij er zo vroeg uit op je vrije dag? ![]() Wens jou nog een fijne zondag. Dikke kusssss, knufffffff ![]() ![]() |
Citeren06.03.20110 likes hahahah freek, ja waarom, omdat onze dochter om het weekend moet werken, en dan moet ze om 7.30 beginnen tot 15.30 en wij willen haar smorgens al om 6.45 op de fiets laten gaan, dus we brengen haar. Ik 1 dag in het weekend en mijn man 1 dag, dus eerlijk verdeeld ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wolf, ik ken het van televisie beelden en het ziet er heel mooi uit, en vanochtend was er een programaa over op, we hebben al een hele mooi boot gezien, maar ja dat kunnen we niet betalen helaas........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |