Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren02.02.20110 likes
thanks liev freek, je zit in room denk ik, dus ik kom ook even gluren dus maak je borst maar nat.
Citeren02.02.20110 likes
Was weer gezellie in de room............
Maar wie maakt mun borst weer droog Bonneke ??.
Citeren02.02.20110 likes
ow dat wil ik wel doen hoor freek, maar had niet echt het idee dat je borst zo nat is geworden in room
Citeren02.02.20110 likes
.......Bonneke
Citeren02.02.20110 likes
..............

Advertise here!!

Citeren03.02.20110 likes
hoiiiiiiiiiiiiii
Citeren03.02.20110 likes
wat is er wilma??? Maar heb je een leuke verjaardag gehad? dikke kus en knuf en een fijne dag
Citeren03.02.20110 likes
wat moet er zijn om alleen hoiiiiiiii te zeggen ? en jaaaaaa heb een leuke verjaardag gehad hoor wel hele dag stage gehad maar ook daar hebben ze het me wel laten weten hoor aantal bewoners wisten het wel door iemand van de huishouding maar nou net die altijd alles door vertellen dus om half 11 wist iedereen het daar wel hahahahha
Citeren03.02.20110 likes
nou omdat je er zo boos bij kijkt wilma Ach leuk dat sommige bewoners er aan gedacht hebben dat je gisteren jarig was, en fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Geef je ook nog een feestje voor vrienden en familie? Ik wens je een fijne dag, een hele goeiemorgen trouwens, dikke kus en knuf
Citeren04.02.20110 likes
ik wens iedereen bij deze alvast een heel fijn weekend, geniet ervan, dikke kus en knuff

Adverteer hier