Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren06.02.20110 likes
fijn dat je zeker weer gaat genieten, ik heb ook enorm genoten wow moet er nog van bijkomen, en daarom ga ik lekker naar bed om te slapen, jij ook welterusten voor zometeen en voor jou ook een hele mooie, fijne en leuke werkweek, dikke kus en knuf
Citeren07.02.20110 likes
goeiemorgen allemaal, en ik wens jullie een fijne maandag en werkweek toe, dikke kus en knuf
Citeren07.02.20110 likes
morguhhhhhhhhhhhh

en ja bonneke ik heb nachtdienst gehad ;)
moet vannacht ook weer, en hoop dan dat die collega wel vrolijk is, jeeetjeee wat kunnen mensen slecht gehumeurd zijn en dan ook tegen de bewoners ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar huis toe kon. Getsieee en het was nog erg rustig ook dus was echt nikssss aan maar ging verder wel opzich goed hoor
Citeren07.02.20110 likes
een hele g**le goede morgen aan jou Bonbonneke

denk laat ik het een keer over een hele andere ochtend gooien altijd maar die normale goede morgens, werd wel weer een keer tijd voor zo'n g**le.... vond je ook niet

Maar lieve Bonbonnekuhhh ook jou wens ik uiteraard een super fijne leuke enerverende gezellige hardwerkende maar vooral rustgevende dag toe. Maak je niet druk al dat gestress is nergens goed voor, morgen komt er weer een nieuwe dag.

Liefs en een dik Kusje!

Zipp
Citeren07.02.20110 likes
huh zipp wat staat er nu op die sterretjes? Ik maak me nooit druk hoor zipp, ik ben wel rustig, en inderdaad morgen weer een dag, maar jij ook rustig aan doen he, dikke kus en knuff

Erg he wilma, dat mensen zo sjaggie kunnen doen, je weet in de zorg dat je ook snachts moet werken, dan moet je een andere baan zoeken En als het dan ook nog rustig is, duurt de nacht wel heel lang, maar blijf positief en wens je heel veel succes vanacht, dikke kus en knufff

Advertise here!!

Citeren08.02.20110 likes
Heey Bonneke,en alle andere kletsers,een hele goeiemorge.wens jou en alle anderen een fijne en mooie dag.
En werkse voor die gene die aan het werk gaan
Citeren08.02.20110 likes
lieve freek,

een hele goeiemorgen, en wat was jij vroeg wakker Maar ik wens jou en alle anderen een fijne dag toe, geniet ervan, het zonnetje wil vandaag gaan schijnen, dus lekker weer om te lopen
Citeren08.02.20110 likes
Lieve Bonneke
Ja moest er vroeg uit vanmorge,,want sommige willen hun pakettjes vroeg hebben.
Idd wordt lekker weer vandaag. dus kieken of er nog wat valt te ziencool:
Citeren08.02.20110 likes
lieve freek,

okey, maar ik begrijp hieruit dat je zit te gluren?
Citeren08.02.20110 likes
Nee hoor, ze gluren naar mij

Adverteer hier