|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen allemaal, en ik wens jullie een fijne maandag en werkweek toe, dikke kus en knuf
|
morguhhhhhhhhhhhh
en ja bonneke ik heb nachtdienst gehad ;)
moet vannacht ook weer, en hoop dan dat die collega wel vrolijk is, jeeetjeee wat kunnen mensen slecht gehumeurd zijn en dan ook tegen de bewoners ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar huis toe kon. Getsieee en het was nog erg rustig ook dus was echt nikssss aan maar ging verder wel opzich goed hoor
|
een hele g**le goede morgen aan jou Bonbonneke  denk laat ik het een keer over een hele andere ochtend gooien  altijd maar die normale goede morgens, werd wel weer een keer tijd voor zo'n g**le.... vond je ook niet  Maar lieve Bonbonnekuhhh ook jou wens ik uiteraard een super fijne leuke enerverende gezellige hardwerkende maar vooral rustgevende dag toe. Maak je niet druk al dat gestress is nergens goed voor, morgen komt er weer een nieuwe dag.
Liefs en een dik Kusje!
Zipp
|
Anonymous Undefined 65739 berichten huh zipp wat staat er nu op die sterretjes?      Ik maak me nooit druk hoor zipp, ik ben wel rustig, en inderdaad morgen weer een dag, maar jij ook rustig aan doen he, dikke kus en knuff    Erg he wilma, dat mensen zo sjaggie kunnen doen, je weet in de zorg dat je ook snachts moet werken, dan moet je een andere baan zoeken    En als het dan ook nog rustig is, duurt de nacht wel heel lang, maar blijf positief en wens je heel veel succes vanacht, dikke kus en knufff  
|
|
|