Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren06.02.20110 likes
goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een fijne zondag toe, dikke kus en knuf
Citeren06.02.20110 likes
Goeiemorge Bonneke, en alle andere kletsers.
Maak er een mooie dag van.
Kussies...................Hands
Citeren06.02.20110 likes
lieve freek,

goeieavond en ik wens je een fijne avond, is het gelukt om het badeendje te vervangen?
Citeren06.02.20110 likes
Ja hoor Bonneke,ana heeft haar badeendje denitief vaarwel gezegd.
Dus breekt voor mij drukke tijden aan.
Citeren06.02.20110 likes
Hoe gaat het met jou pa,Bonneke?

Advertise here!!

Citeren06.02.20110 likes
.....nog drukkere tijden voor je, pfff en je bent al zo druk, ana bezig houden, jezelf, forum op kletsen onder kliederen en je werk..........
Met mijn vader gaat het redelijk, het is met ups en downs, hij is afgelopen week toch naar de huisarts geweest voor de zekerheid, want nadat hij vorige week niet goed was geworden, bleef hij toch met lichamelijke klachten zitten, maar hij onderneemt wel weer dingen die hij leuk vindt. Dank je wel voor je belangstelling
Voelt Ana zich alweer wat beter? Geef haar maar een dikke knuffel van mij
Citeren06.02.20110 likes
ja hoor Bonn. Ze voelt zich wel weer wat beter..Zal haar een lekkere knuffel geven van jou
zijn idd drukke tijden,Bonn . Maar dat heb ik er voor over.
Citeren06.02.20110 likes
Das ook goed dat je vader dingen doet die hij leuk vind.want als hij de hele dag maar blijft zitten,dan wordt het er ook niet beter op,tog?
Citeren06.02.20110 likes
nee dat is zeker zo, maar soms wil mijn vader teveel en dat is ook niet goed, tog?

Fijn dat het met Ana weer wat beter gaat, geniet van de knuffel die je haar gaat geven van mij
Citeren06.02.20110 likes
Idd Bonn,,das ook weer zo.
Ik zal zeker weer gaan genieten Bonn.
Hey wens jou een leuke,mooie fijne werkweek, en voor straks truste,slaap lekker.
Kussies,knuffies

Adverteer hier