Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.12.20100 likes
lieve zipp,

dank je wel, ja het was ontzettend gezellig gisteren, manlief was jarig, dus het was een drukke maar onwijs gezellige dag, jij ook een hele fijne tweede kerstdag en een hele goede jaarwisseling, met heel veel liefde, geluk en gezondheid gewenst, dikke kus en knuffff
Citeren26.12.20100 likes
Nog gefeliciteerd Bonneke,,met jou man.
Maak er nog een leuke tweede kerst dag van
kussiesssssss
Citeren26.12.20100 likes
is gelukt hoor freek om er een leuke dag van te maken, ben wel blij dat ik morgen weer mag lopen, alle kilootjes er even weer af om tevens met oud en jaar ze er weer aan te laten komen Dank je wel voor de felicitaties............ Welterusten en slaap lekker voor straks, en geniet nog van je vakantie, dikke kus en knuf
Citeren27.12.20100 likes
en is het gelukt lieve bonneke je eerste werkdag na de kerstdagen,hier bij mij aardig gelukt en heb lekker gewerkt vandaag.
wens je nog fijne werkweek en mail je nog wel effe voor de jaarwisseling

dikke kusss knufff
Citeren27.12.20100 likes
lieve tornado,

het is wel gelukt ja met werken, maar ik had heel veel post en het was spiegelglad hier vandaag, ijzel op de weg, dus weer geforceerd moeten lopen, dus weer last van mijn rug, maar goed ik klaag niet, want ik heb onwijs veel plezier in mijn werk. Ik wens je een goede jaarwisseling, met alle goeds en vooral veel gezondheid voor 2011

Advertise here!!

Citeren28.12.20100 likes
[i][/i]

hoihoi allemaal
jaja ik weet het het,het is lang geleden en wie weet kennen jullie mij wel niet meer maar ik wil jullie wel een heel gelukkig en vooral gezond 2011 toewensen en hopelijk spreek ik jullie volgend jaar wat meer....mis jullie toch wel een beetje hahahhahh
dikke kus anaisx
Citeren28.12.20100 likes
anais, tuurlijk ken ik je nog, en ik hoop je dan ook weer te mogen zien hier op kletsen in 2011. Ik wens je bij deze ook een hele goede jaarwisseling met heel veel geluk, liefde en gezondheid, dikke kus en knuf en leuk dat je hier kwam kijken........
Citeren28.12.20100 likes
Heey hoi Bonneke, en hoe is je dag geweest?
De mijne fantastisch,,lekker uit geslapen
Citeren28.12.20100 likes
mijn dag was wederom fantastisch, maar ik ben wel blij als het vrijdagmiddag is en ik 3 dagen vrij ben, ben een beetje erg moe van al het werken, en last van mijn rug................en ik was er om 7.30 uit
Citeren29.12.20100 likes
Goeiemorgen, alle chatters.
Wens iedereen een leuke dag.

Hoop voor jou Bonneke dat je weer een fantatische dag krijgt.
Kussies,knuffies

Adverteer hier