Citeren13.12.20100 likes
wow dat is wel fijn dat je altijd goed slaapt, ik ook vaak wel, maar soms heel slecht omdat ik teveel aan mijn hoofd heb. Fijne dag lieve freek, dikke kus en knuf

Advertise here!! |
Citeren13.12.20100 likes wow dat is wel fijn dat je altijd goed slaapt, ik ook vaak wel, maar soms heel slecht omdat ik teveel aan mijn hoofd heb. Fijne dag lieve freek, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren14.12.20100 likes een hele goeiemorgen lieve chatters, en ik wens iedereen een fijne dag toe, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren15.12.20100 likes goeiemorgen allemaal, en een fijne dag gewenst, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.12.20100 likes goede morgen Bonbonneke,
Ik hoop voor je dat jou ochtend ook geweldig is dat je niet zo veel post hoeft rond te brengen en dat je een geweldige fijne en vooral gezellige dag mag beleven vandaag |
Citeren15.12.20100 likes lieve zipp,
gaat helemaal goed komen, het is mooi weer hier, het zonnetje schijnt en het is ook wel weer een gezellige tijd om te lopen..........jij ook een hele fijne dag en gniet ervan, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren20.12.20100 likes goeiemorgen lieve chatters, ik wens jullie een fijne week toe, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.12.20100 likes Ook een hele goede morgen voor jou Bonbonnekuhh,
Ik hoop voor jou dat je niet hoeft te rennen door de sneeuw vandaag en dat je er iets leuks van kan gaan maken ... iemand inzepen met sneeuw ofzo ![]() mocht je toch moeten werken wens ik je daarvoor iig heel erg veel s6 toe. kus en knuff Zipp |
Citeren20.12.20100 likes lieve zipp,
ja ik mag werken vandaag, normaal ben ik vrij op maandag maar alle kerstkaarten moeten de deur uit he, dus ik ga vandaag niemand inpeperen met sneeuw maar de mensen blij maken met de kerstkaarten. Ik wens je een hele fijne dag toe, geniet ervan, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren21.12.20100 likes goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen een hele fijne dag toe, frisjes he............. ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.12.20100 likes Heey Bonneke, nog een leuke dag gehad vandaag?
Ik wel ......... ![]() Voor strakkies , wel truste..kussies knuffies...en morge gezond weerop. |