Citeren04.01.20110 likes
nennnnnnnnnn mis je me al?

Ik jou wel, ik kom snel weer een keer kijken op scroll, dikke kus en knuf

Advertise here!! |
Citeren04.01.20110 likes nennnnnnnnnn mis je me al? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.01.20110 likes Maar Bonneke,ik keek van morge op het weer bericht, tot mijn grote schrik krijgen we verlopig ff geen sneeuw. Dus vrees ik dat we ff niet kunnen glijden met de slee. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.01.20110 likes dan gaan we toch gewoon glijden op een glijbaan, lijkt je dat wat? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.01.20110 likes Dan gaan we toch naar snowworld daar kunnen we met zijn vieren sleeen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.01.20110 likes Lijk mij ook wel gezellie, Bonneke. ![]() ![]() ![]() Heb jij een glij baan? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.01.20110 likes Perfect wolf. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.01.20110 likes ja jullie vinden dat allemaal wel perfect, maar wil ik ook met 3 mannen alleen sleetje rijden dan?
Ik weet niet of ik dat wel aankan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.01.20110 likes Kirsten zou ook willen sleeen,luitjes nu zijn we met zijn vijfen nog meer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.01.20110 likes ik heb op andere topic al gevraagt of visser misschien met zijn scootmobiel de slee voort wil trekken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.01.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |