Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren21.12.20100 likes
eyyy freek, ja hoor ik heb een geweldige dag gehad, veel post, lekker fris maar ow zo gezellig...............voor straks wens ik je ook een fijne nachtrust toe, welterusten en slaap lekker, ik ga nu mijn bed in, morgen weer flink aan de bak
Citeren22.12.20100 likes
G nacht Bonnie,

kuss

C.
Citeren22.12.20100 likes
wow compu, lekker tijdstip Ik lag toen al te slapen, maar goeiemorgen en ik wens je een hele fijne dag toe, dikke kus en knuf
Citeren23.12.20100 likes
goeiemorgen lieve chatters, ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe, dikke kus en knuf
Citeren23.12.20100 likes
Goeiemiddag bonneke, jij ook een leuke dag gewenst.
kussie,knuffie.

Advertise here!!

Citeren23.12.20100 likes
thanks, en mijn dag was wederom geweldig Lekker frisjes buiten, door de bagger fietsen en lopen, het was helemaal top mijn dag, en zoveel post, morgen nog een dagje werken en dan lekker 2 dagen vrij, en dan mag ik maandag weer werken en die hele week verder ook. Welterusten freek, en nog een fijne avond, dikke kus en knuf
Citeren24.12.20100 likes
Thnx Bonneke, werk se morgen.
Wens jou prettige kerst dagen.
Weltruste....kussies,knuffies.
Citeren24.12.20100 likes
thanks lieve freek, jij ook fijne kerstdagen, geniet ervan, dikke kus en knuff
Citeren24.12.20100 likes
goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen een fijne dag toe, dikke kus en knufff
Lieve anita, ik wens je vandaag heel erg veel sterkte toe, weetdat je in mijn gedachten bent, en ik steek een kaarsje voor je op.........
Citeren26.12.20100 likes
Goede morgen BonBonnekuhh,

Hierbij wens ik je een geweldige 2de kerstdag toe, dat ie maar vol liefde, gezelligheid, openheid, oprechtheid en heel veel eten zit

Hoop dat jou 1ste kerstdag nog beter verlopen is als de mijne en die was al echt redelijk goed.

Maak er iets moois van en tot snel weer op de scrol

kussies

Zipp

Adverteer hier