Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.10.20100 likes
Als ik jou dat allemaal ga vertellen bonneke,,vrees ik dat je weer jeuk krijgt Niet dat ik dat erg vind
Maar ik zal het jou keertje vertellen.
Citeren26.10.20100 likes
...............
Citeren26.10.20100 likes
Goedenavond ,kunnen jullie ook typen of alleen ikoontje

Kom hier voor de gezelligheid geen onzin,maar wens jullie een leuke,gezellige avond, tot schrijfs,misschien......,anders stop ik hier mee
Citeren26.10.20100 likes
huh wolf, ow sorry hoor, soms is het beter dat ik maar niets typ maar smileys erneer zet. maar ik zal het niet meer doen, het spijt me enorm.
Moet je ongesteld worden of zo?
Maar goed jij ook een goedenavond en nog een goedenacht gewesnt, welterusten......
Citeren26.10.20100 likes
hoi

Advertise here!!

Citeren26.10.20100 likes
hoi wilma, alles goed met jouw? Geniet je nog een beetje van je vakantie? En spreek je laura nog weleens, ik zie haar nooit meer hier, als je haar spreekt wil je dan de groetjes aan haar doen van mij? Welterusten en slaap lekker en nog een fijne vakantie, dikke kus en knuf
Citeren27.10.20100 likes
Goedemorge bonneke..lekker geslapen ?
Ondanks de regen wens ik jou een leuke dag.
Citeren27.10.20100 likes
goeiemorgen lieve auto,

ja hoor ik heb heel goed geslapen, schrok om 7.50 wakker vanochtend, dus me eigenlijk een beetje verslapen. Maar ik ben niet van suiker, dus ik word niet warm of koud van regen hoor. Ik ga straks werken en dan naar mijn vader. Ik wens jouw ook een fijne dag toe, kus en knuffie
Citeren27.10.20100 likes
heeey bonneke,

Jaa hoor ... jaaa die spreek ik heeel soms nog wel eens maar als ik haar spreek zal ik het aan haar doorgeven komt goed
Citeren27.10.20100 likes
Gaat het wel goed Bonneke ,ik zat jullie een beetje te pesten meer nier hou wel van,hopelijk kunnen verder met die geit hihihi,gezellig lol maken ken geen kwaad,maar we kletsen snel weer,

nog een fijne middag Bonneke

zoennn & knuffellll

Adverteer hier