Citeren22.10.20100 likes

Fijne vakantie lieve wilma, geniet ervan
Advertise here!! |
Citeren22.10.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fijne vakantie lieve wilma, geniet ervan
|
Citeren23.10.20100 likes Dankje bonn
|
Citeren23.10.20100 likes Goedemiddag Bonneke! ![]() Hoe is het?? ![]()
|
Citeren23.10.20100 likes waar is Bonneke gebleven hihihihi
Een hele goedemiddag Bonneke he he nu hebben jullie weekend geniet ervan!! Ik ga mijn best doen om weer gezellig te kletsen en lol maken tot dan mvg Wolf zoennnn
|
Citeren23.10.20100 likes lieve wolf, moet je maar even zien, ik zou het wel gezellig vinden als je weer lekker mee doet, maar soms zijn andere dingen belangrijker.........maar ik ben hier hoor, het lukt me soms niet om op pc te komen, fijn weekend, dikke kus en knuf ![]() ![]() gezelschap goeieavond, en lekker slapen en een fijne zondag voor jouw
|
Advertise here!! |
Citeren23.10.20100 likes Heey lieve bonneke, ondanks dat het weekend er weer bijna op zit.... wens ik jou nog een leuke zondag. kussies,knuffies. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren24.10.20100 likes Truste Bonneke. ![]() ![]() kussies |
Citeren24.10.20100 likes Goedenmorgen Bonneke,
Je hoeft niet elke dag te reageren om mijn vraag of antwoord dat doe je toch wel en dat vind ik altijd zo bezonder van jouw!! {zie je hier boven}
Maar goed maak vandaag nog een gezellige dag van ![]() Dat is wederzijds Bonneke ben er ook niet altijd bij kletsen maar probeer de draad op te pakken!! zoennnnn voor Bonneke mvg WOLF |
Citeren24.10.20100 likes auto, het weekend zit er bijna op??? ![]() ![]() ![]() Het weekend is net begonnen voor mij......![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar een hele goeiemorgen en ik wens je een fijne zondag toe, dikke kus en knufff![]() ![]() Lieve wolf, dank je wel voor je compliment, ik ben er niet altijd door omstandigheden hier. Maar ik doe inderdaad altijd wel mijn best om te reageren. Maar ik wens jouw ook een hele fijne dag toe, geniet ervan. Wij gaan straks het bos in met de kinderen, we moeten bladeren zoeken voor een werkstuk........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dikke kus en knuff![]() ![]()
|
Citeren24.10.20100 likes Oke dan lekker even bageren in het bos waar jullie zin in hebben ![]() ,het regent af en toe hier midden van het land is het bij jullie de hele dag droog,ik hoor het wel weer,het gaat erom dat jullie even eruit kunnen toch.....succes met de bladeren voor jullie werkstuk!!
tot snel maar weer lieve Bonneke zoennnn mvg wolf |