Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren24.10.20100 likes
lieve wolf,

nee het was hier absoluut niet droog de hele dag, pittige hagelbuien en regenbuien, maar ik en mijn gezin zijn niet van suiker.......... Ik ben het wel gewend om in de regen, en storm en sneeuw te zijn, ik ben postboderin weet je nog............. Maar goed alle bladeren zijn in huis, en nu maar drogen en dan kunnen ze hun herbarium afmaken. Het was een leuke en gezellige dag.......... Fijne avond nog lieve wolf, dikke kus en knuf
Citeren25.10.20100 likes
goeiemorgen allemaal, en ik wens jullie allemaal een fijne maandag toe. Degenen die vakantie hebben wil ik een fijne vakantie wensen, dikke kus en knuf
Citeren25.10.20100 likes
Heb verlopig nog geen vacansie bonneke Maar wens jou wel een leuke maandag,maak er iets mooi,s van.
Citeren25.10.20100 likes
ik heb dit jaar ook geen vakantie meer helaas, het is best wel druk bij ons op het werk, en binnenkort begint de drukte nog erger te worden. Maar ik zal er zeker een mooie maandag van maken, jij ook he, geniet ervan, dikke ksu en knuf
Citeren25.10.20100 likes
autoooooooo waar ben je?? Zit je soms in dromenland.......

Advertise here!!

Citeren25.10.20100 likes
Was dat maar waar bonneke.
Citeren25.10.20100 likes
kan je toch voor zorgen om in dromenland te komen..............
Citeren26.10.20100 likes
goeiemorgen en ik wens iedereen een fijne dag toe, kus en knuffie
Citeren26.10.20100 likes
Goeiemorge, bonneke. En heb je nu wel goed geslapen?

Ik teminste wel,want ben weer in dromenland geweestFijne dag vandaag. kus,knuf.
Citeren26.10.20100 likes
goeiemorgen auto, ja hoor ik heb redelijk geslapen, maar waar heb je over gedroomd dan? Ik wens jouw ook een fijne dag toe, kus en knuffie

Adverteer hier