Citeren27.10.20100 likes
...............pfieuw, ik schrok al wolf, maar dacht het wel dat het een grapje van je was, foei wolf, nu ga je met je billen bloot hoor............

Ik wens jouw nog een fijne avond ook, dikke kus en knuf
Advertise here!! |
Citeren27.10.20100 likes ...............pfieuw, ik schrok al wolf, maar dacht het wel dat het een grapje van je was, foei wolf, nu ga je met je billen bloot hoor............![]() ![]() ![]() ![]() Ik wens jouw nog een fijne avond ook, dikke kus en knuf![]()
|
Citeren27.10.20100 likes Bonneke,alles goed?
weltruste voor strakkies. kussies knuffies ![]() ![]()
|
Citeren27.10.20100 likes ja hoor lieve auto hoezo? Ik heb gewoon even weinig tijd om op pc te komen, kinderen hebben vakantie en ik moet gewoon werken, dan nog naar mijn vader.......en dan is de dag alweer bijna om. Mijn zoontjes hebben zijn vandaag geslaagt voor de cursus scheidsrechter, ik ben enorm trots op ze. Ze hebben mooie fluitjes gekregen, scheidsrechterboekje, en nog veel meer van dat soort dingen......
Jij ook welterusten en dikke kus en knuf ![]() ![]()
|
Citeren27.10.20100 likes bonneke,,das leuk voor je kids Feliciteer ze maar ff voor mij.![]() ![]() ![]() ![]() kusies knuffies. |
Citeren27.10.20100 likes bonneke,,ik dacht dat er weer iets met je vader was. Gelukkig is dat niet zo. ![]() ![]() Gelukkig ben je ook met je gezin bezig. ![]() ![]() ![]() kussies.
|
Advertise here!! |
Citeren27.10.20100 likes owwjeeee bonneke tis dus uitkijken dan ga jij in de leer bij je zoontjes en deel jij de kaarten wel uit pfffff ik zeg al niks meer kan ik ook geen geel of rood krijgen
|
Citeren27.10.20100 likes lieve auto, uiteraard ben ik met mijn gezin bezig, mijn gezin is mijn alles. Maar mijn twins mogen nu dus fluiten bij de e en de fjes, harstikke leuk, het was een superlange dag voor ze, omdat die cursus in 1 dag gegeven werd, maar ze hebben hun certificaat.
Nee hoor het gaat nog steeds goed met mijn vader, het is erg gezellig als ik daar ben, en we zitten altijd gezellig in het restaurant daar, en drinken daar koffie en dan nog een drankje. Hij moest nodig naar de kapper, die kwam maar niet, dus vanmiddag heb ik de kapper gebeld daar in de buurt, en heb hem met de auto naar de kapper gebracht, en hij ziet er nog knapper uit dan hij al was.......... ![]() ![]() ![]() Maar ik wens je nog een fijne avond, welterusten, ik ga slapen..![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren28.10.20100 likes Ga maar lekker slapen Bonneke,ik spreek je straks wel
weer,ik denk ook maar dat ik ga slapen voor een paar uurtjes Een goede nacht ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren28.10.20100 likes wha lieve wolf, toen lag ik dik te pitten, kon jij niet slapen?? Of is het niet gezellig samen boven? ![]() ![]() Ik wens jouw een fijne dag toe, dikke kus en knuff![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren28.10.20100 likes ![]() Dank je Bonneke,wolven slapen niet zoveel gisternacht 2 uurtje geslapen toen naar het werk,had gisteravond ledenvergadering werd een beetje laat aan de bar hihihihi![]() wens je een fijne avond zoennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn |